مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: محدودیت‌های تردد نوروزی از این استان به مناطق قرمز و نارنجی کرونایی به خصوص خوزستان و چهارمحال و بختیاری از پنجشنبه هفته جاری اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 09 March 2021

علی اصغر ذاکر هرندی روز سه شنبه در نشست کمیته حمل و نقل بار و مسافر زیر مجموعه ستاد استانی کرونا اظهار داشت:مقررشد تردد به استان‌های قرمز و نارنجی کرونایی از جمله خوزستان و چهارمحال وبختیاری محدود ‌شود و همچنین به فرمانداران شهرضا،دهاقان،مبارکه، لنجان و فلاورجان محول شد که برنامه‌ریزی‌هایی در جهت این محدودیت‌ها انجام دهند.

 وی افزود: پیشنهادشد که در مناطق قرمز و نارنجی ظرفیت ناوگان حمل و نقل به یک سوم تقلیل پیدا کند و همچنین افرادی که بحث قضایی، پزشکی و یا مسائل اداری و اضطراری دارند بر اساس سامانه‌ای که به صورت الکترونیکی توسط فناروی استانداری و نیروی انتظامی تهیه شده است درخواست خود را مکتوب کنند اما شهرهای قرمز و نارنجی که تردد در آنها ممنوع باشد و دراین سامانه درخواست لحاظ نخواهد شد.

ذاکر هرندی افزود: شرایط درخواست به این شرح است که موارد اضطراری به شکل الکترونیکی به فرمانداری ارائه و سپس به نیروی انتظامی ارسال می‌شود در نهایت مجوز تردد با تعیین مسیر و زمان توقف در شهر مقصد صادر خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان اظهار امیدواری کرد با پیشنهادهای این جلسه و تصویب در ستاد استانی کرونا بتوان از شیوع بیشتر کرونا در ایام نوروز ممانعت کرد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص حمل و نقل بار تا پایان ۲۵ اسفند ماه از محورهای استان تصمیم‌گیری می‌شود ،گفت: پیشنهادها در ستاد استانی مصوب و از پنجشنبه جاری اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار