بسته شهرستان های تابناک؛
تابناک: ادبیاتی چون (ورود افراد معلوم الحال به عرصه ی سیمرغ- جولان غضنفرها- دوستان نادان- فی قلوبهم مرض- جماعت اهل شعار و…) از کسی که نماینده دولت راستگویان است و منتقدین خود را با عناوینی مثل دلواپس- بزدل -بی سواد-بی شناسنامه- برو به جهنّم و… خطاب می کنند دور از انتظار نبوده و این روزها نُقل محافل شده است.
کد خبر: ۹۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 13 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، استان اصفهان ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد که یکی از این ظرفیت ها شهرستان های استان با تنوع اقلیم و فرهنگ و حتی زبان متفاوت از مرکز استان است.

تابناک اصفهان در نظر دارد با پوشش اخبار حوزه شهرستان های خود در هفته، به معرفی ظرفیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان ها بپردازد.

از آران و بیدگل خبر رسیده است که صفحه‌ی شخصی عباسعلی منصوری در اینستاگرام شروع به کار کرد. این صفحه شخصا توسط نماینده‌ کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به روز می‌شود.


افزایش 15 درصدی طلاق در اردستان

رئیس اداره ثبت احوال اردستان گفت: طلاق در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل افزایش ۱۵ درصدی و ازدواج کاهش ۴ درصدی داشته است

علیرضا یوسفی‌فرد با اشاره به اینکه امسال ۱۳ واقعه طلاق و ۱۲۷ واقعه ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: طلاق در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل افزایش ۱۵ درصدی و ازدواج کاهش ۴ درصدی داشته است.

نامه سرگشاده امام جمعه موقت داران در پاسخ به جوابیه فرماندار فریدن

حجت الاسلام صابری در پاسخ به جوابیه فرماندار فریدن، طی نامه سرگشاده خطاب به فرماندار، به دفاع از خود برخاست.

چندی پیش در نماز جمعه شهر داران حجت الاسلام ناصر صابری امام جمعه موقت این شهر خطبه های انتقادی ایراد کردند، که در واکنش به این خطبه ها نماینده عالی دولت فرماندار شهرستان فریدن اسفندیار تاجمیری جوابیه در سایت فرمانداری فریدن منتشر کردند.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

متن کامل نامه را از نظر می گذرانیم:

بسم اللّه الرّحمن الّرحیم

مردم فهیم و ولایت مدارشهرستان فریدن

و جناب آقای مهندس اسفندیار تاجمیری فرماندار محترم شهرستان فریدن
سلام علیکم

بعد از حمد ودرود بر محمد و آل طاهرینش

فرمود(حفظه الله) : تحقیر مخالفان ازسوی مسئولان خلاف تدبیر وحکمت است.(بیانات رهبرمعظم درحرم مطهر رضوی۱/۱/۱۳۹۴)

گفت : پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان (رئیس جمهور دکتر حسن روحانی مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری۱۲/۵/۱۳۹۲)

فرمایشات صریح و بی نظیر مقام معظم رهبری در دیدار خود باخبرگان در تاریخ ۱۳۹۴/۶/۱۳ بازتاب های فراوانی را در محافل داخلی وخارجی داشته و طبیعی است روشنگری در این زمینه و مرور این فرمایشات برای آحاد ملت وظیفه همگان است.

بر این مبنا خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فریدن را به این موضوع اختصاص دادم و بالفرض اگر به آن اشاره نمی کردم تعجب همه و از جمله دوستان ما در فرمانداری شهرستان را در پی داشت که چرا سخنان رهبری از این تریبون بیان نشد، قطع نظر از این که مردم در چنین سنگر عبادی حساس منتظرند ببینند فرمایشات رهبری ناظر به کدام یک از مصادیق میباشد!

در این خصوص و در اقدامی نسنجیده (بخوانید گاز انبری به سبک اعتدال) سایت رسمی فرمانداری محترم شهرستان فریدن در مقاله ای سراسر توهین و به دور از ادبیات یک مقام مسئول به تخریب و سرکوب منتقدینی پرداخت که به طور مستند و با تکیه بر مبانی و اصول معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری(حفظه الله) -دلسوزانه حمایت ، همدلی و همزبانی خود با دولت را در قالب نکاتی که عینأ از فرمایشات رهبری استفاده کرده، یادآور شدند.

این در حالی است که فرماندار محترم که ظاهری متین و با وقار دارند در این نوشتار با کلی گویی، بدون اینکه اشاره ای به مورد خاص و جمله و عبارتی معین در بیانات بنده داشته باشند آتش خشم خود را برافروخته ادبیاتی برخلاف تدبیر وحکمت نثار بنده کرده اند.

لازم میدانم نکاتی مختصر جهت تنویر افکار عمومی و مردم فهیم و نجیب فریدن یادآور شوم، هرچند ضمن مطالبه از فرماندار محترم در برداشتن متن از سایت مذکور ، ادامه بحث را به صلاح نمی دانستم ولی” …خیال بد کند” ما را برآن داشت تا حداقل از جایگاه رفیع نماز جمعه دفاع کنیم.

۱-آیا بیان حقایق و عبارات وکلام رهبری کُشتن امید وکِشتن یأس است و بنده چطور فرمایشات رهبر معظم را بیان می کردم شما راضی می شدید؟؟؟بفرمایید تا باب میل تان خطبه ها را از فیلتر فرمانداری عبور دهیم.!!!

۲- اگر فرمانداری نماینده ی دولت و قوه ی مجریه در هر شهرستان است آیا مسئول پاسخگویی همه ی رفتار ها، رویکردها و برنامه های دولت حتی اشتباهات آن هم هست که با اندک انتقادی از برخی قسمتهای دولت ولو غیر مرتبط خود را متکفل دفاع از این اشتباهات و انحرافات می داند؟؟؟

۳- ادبیاتی چون (ورود افراد معلوم الحال به عرصه ی سیمرغ- جولان غضنفرها- دوستان نادان- فی قلوبهم مرض- جماعت اهل شعار و…) از کسی که نماینده دولت راستگویان است و منتقدین خود را با عناوینی مثل دلواپس- بزدل -بی سواد-بی شناسنامه- برو به جهنّم و… خطاب می کنند دور از انتظار نبوده و این روزها نُقل محافل شده است و حتی برخی چهرهای اصلاح طلب نیز به صف منتقدین پیوسته و آن را نقطه ضعف فاحش آقایان می دانند.!!!

۴ – بفرمایید مصادیق کُشتن امید و کِشتن یأس در ذهن مردم در کدام از صحبتهای بنده بوده تا ببینیم آیا برخی گفتارهای مسئولین در زمینه ی (سایه ی شوم جنگ، تحریم ها پدر ملت را در آورده، قدرت رقابت در هیج صنعتی جز قرمه سبزی و آبگوشت بز باش را نداریم و…) مایه ی امید واری دولت تدبیر و امید است.؟؟؟

۵-معلوم نیست منظور از برداشت تنازلی چیست و ما چگونه فرمایشات حکیمانه را مصادره به مطلوب کرده ایم، اینکه موقعیت و شرایط زمانی و مکانی و وضعیت مخاطبین اقتضاء می کند که مردم در شهرستانهایی چون فریدن نیازی به باز خوانی فرمایشات رهبری نداشته و کاری به مصالح کلان داخلی ندارند حکایت از نگاه اشرافیگری دهه هفتادی کارگزاران است که مردمان نجیب و زحمتکش دور از پایتخت باید از تحلیل های عمیق سیاسی به دور باشند.

۶- وأمّا فرمودید دوستان نادان !!!

الف:حکایت کسانی که (بعد از فرمایشات رهبری در پاسخ به تهدید دو تن از مقامات آمریکا که فرمودند:” أولاً غلط می کنید…ثانیاً دوران بزن در رو تمام شده” ؛) گفتند: باید با دنیا با زبان منطق سخن گفت نه درشتگویی و همچنین

ب : حکایت کسانی که (بعد از تذکر رهبری مبنی بر عدم حاشیه سازی دولت) گفتند : از قانون میگوییم میگویند حاشیه سازی نکنید؛
حکایت… یی است که دانسته یا ندانسته و با اصرار به تیم خودی گل میزنند و موجبات شادی رسانه های غربی را فراهم ساخته ، شائبه کاذب شکاف راهبردی بین رهبری و دولت یازدهم را تداعی می کنند.

۷- معلوم نیست فرماندار محترم از کدام یک از عرائض بنده انتخاباتی بودن آن را برداشت کرده و بدون اطلاع از سابقه بنده چنین اظهار نظر کرده اند.

در پایان از همه دوستان تقاضامندم منصفانه وبی هیچ غرض جناحی تأمل کنند که آیا سخنان مهم رهبری به خاطر عملکرد احیاناً منحرف یک فرد و مسئول عادی تراز پایین ایراد شده یا حضرت آقا آسیب هایی چون: ( اسیر ادبیات نظام سلطه شدن، عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی، دلبستگی به لبخند و وعده های استکبار و…) در سطح مسئولان رده بالای نظام مشاهده کرده اند که اینچنین هشدار می دهند!!!! ؟؟؟ آیا رهبر معظم انقلاب بدون اینکه مصادیقی از این اسارتها و فریب خوردن ها در مسئولین دیده باشند اینچنین اعلام خطر میکنند!!! ؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم* یاأیهاالذین آمنوا اتّقوا الله و قولوا قولاً شدیداً (احزاب ۷۰)

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

سفالگری شهرضا در معرض نابودی قرار دارد

رئیس اداره ی کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: سفال شهرضا با وجود دارا بودن برند جهانی، در معرض نابودی قرار دارد.

کاشان صاحب استودیو شد

اولین استودیوی حرفه‌ای ضبط برنامه در کاشان افتتاح شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار