با امضاء تفاهم نامه‌ای اقتصادی کلید خورد
ذوب آهن اصفهان به عنوان نخستین و تنها تولید کننده ریل در ایران و غرب آسیا قراردادی را برای تامین و صادرات ریل به کشور افغانستان منعقد کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 04 January 2021

مدیرعامل ذوب آهن مبلغ قرارداد صادرات ریل ذوب آهن اصفهان به افغانستان را ۴ میلیون و ۳۰۰ هزاردلار عنوان کرد و گفت: با این قرارداد اتصال افغانستان از طریق ایران به دریای عمان و خلیج فارس و از سمت غرب به اروپا نهایی و شاهد افزایش حجم مبادلات تجاری و ترانزیت به افغانستان و همچنین افزایش مراودات تجاری طرفین خواهیم بود.
منصور یزدی زاده با اشاره به اینکه، ریل تولیدی این شرکت مطابق آخرین استاندارد‌های جهانی است و کیفیت آن توسط شرکت‌های معتبر تایید شده است، اظهار داشت: مذاکراتی برای تامین ریل مورد نیاز سایر کشور‌های منطقه در حال انجام می‌باشد و چشم انداز خوبی برای صادرات این محصول استراتژیک وجود دارد.
وی گفت: هم اکنون برای تامین نیاز کشور ماهانه ده هزار تن ریل در این مجتمع عظیم صنعتی تولید می‌شود که به نسبت تقاضای بازار قابل افزایش می‌باشد.
شایان ذکر است ریل تولید شده در ذوب آهن اصفهان هم اکنون در محور‌های مختلف از جمله چابهار-زاهدان، یزد-اقلید، همدان-سنندج، میانه – اردبیل، بستان آباد –تبریز و رشت- کاسپین در حال نصب می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :