حسن روحانی:
رئیس جمهور با اشاره به اینکه کرونا همچنان ادامه دارد و منجر به تغییر سبک زندگی مردم جهان گردید، گفت: باید در شرایط کنونی فعالیت‌های اقتصادی را با جدیت دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 26 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حسن روحانی در نشست ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: لازم است روزی که واکسن خریداری و وارد کشور شد جزئیات ارائه آن با دقت به مردم  اعلام شود. در شرایط کنونی یکی از مسائل مهم سردی زمستان و ذرات معلق موجود در هوا است که در سیستم ایمنی بدن تاثیر سوء می گذارد.

وی افزود: در اینجا باید بر این نکته تاکید کنیم که کرونا یک بیماری عادی و معمولی نیست بیماری است که بر تمام وجوه زندگی ما اثر گذاشت بنابراین برای اینکه تاثیر بیماری را کاهش دهیم نیازمند هماهنگی و همکاری همه جانبه است، هلال احمر، سپاه، قوای سه گانه، کادر درمان و سایر دستگاه ها همه تلاش می کنند، تنها راه هماهنگی، همکاری و هم افزایی است که ما را به نتیجه می رساند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امروز سبک زندگی تمام مردم جهان متاثر از کرونا تغییر کرده و بخشی از آن دائمی است، اساسا مردم توجه ویژه ای به بهداشت پیدا کردند و این بیماری باعث شد به فضای دیجیتال توجه کنیم که این بسیار مهم است. برخی از این موارد دائمی است ما تغییر سبک زندگی را باید در ماه های پیش رو با همین شدت ادامه دهیم،

وی تصریح کرد: نکته مهم این است که این ویروس با وجود گذشت یک سال هنوز کمرنگ نشده و گاهی جهش هایی دارد، ما باید مسیر ابتلا را نزولی کنیم ولی این نباید به عادی انگاری تبدیل شود، امید به آینده باید تقویت شود یعنی نباید مردم را مایوس و ناامید کنیم به هر حال بشر پیروز خواهد شد و واکسنی برای این بیماری خواهد آمد.

روحانی تاکید کرد: امید به آینده باید همواره مد نظر ما باشد و با یاری پروردگار حتما این ویروس مهار خداهد شد. نکته مهم افزایش فعالیت اقتصادی و کار است، اما در کنار آن باید حوزه بهداشت و درمان هم تقویت شود و از لحاظ تجهیزات و استخدام پرستار مشکلات را رفع کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار