مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ضروری است واقفان استان اصفهان نسبت به اشتغال معلولان استان اصفهان توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ 22 December 2020

ولی اله نصر اصفهانی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با بیان اینکه فعالیت‌های اوقاف و بهزیستی در یک راستا است، اظهار داشت: دید مددکاری، دلسوزانه و محبت آمیزی به سازمان بهزیستی داشته است و از همان ابتدا در خصوص حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در حصه همکاری خوبی را از اداره اوقاف شاهد بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه بهزیستی استان اصفهان در قالب پنج معاونت فعالیت دارد، ادامه داد: این معاونت‌ها همه توان خو را برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف به کار گرفته‌اند.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت: از این پس نیز در نظر داریم در زمینه‌های اجرایی و پروژه‌ای نیز ورود کنیم و همکاری‌هایی را با اوقاف داشته باشیم‌.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اداره کل اوقاف از نظر مالی در برابر تقاضاهای مددجویان دچار مشکل است، افزود: چنانچه همکاری خیران و واقفان نباشد در برآورده کردن کمترین نیاز جامعه هدف ناتوان خواهیم بود.
نصراصفهانی با بیان اینکه بیشترین مراجعات به بهزیستی در زمینه اشتغال معلولان است، ادامه داد: در این زمینه خیران و واقفان می‌توانند همکاری داشته باشند و از سوی دیگر از تسهیلات اشتغال آفرینی برای معلولان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز مطالبات زیادی داریم، اضافه کرد: این در حالی است که افزایش نرخ مسکن ما را با مشکلات زیادی رو به رو کرده است.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص مجازی شدن تحصیلات دانش آموزان گفت: بسیاری از دانش آموزان امکان استفاده از این فضا را ندارند و باید در این زمینه خیران ورود کنند.
همچنین علی اصغر شاهزیدی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان در ادامه این جلسه به تفاهم‌نامه سال 97 اداره اوقاف و بهزیستی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه حول محور اقدامات قرآنی بود و نیم نگاهی نیز به کمک‌های نقدی و غیرنقدی در ارتباط با دانش آموزان و اشتغال زایی در بقاع متبرکه به صورت سرپناه موقت برای مددجویان بود.
وی گفت: در این تفاهم‌نامه مشارکت در زمینه اجرای طرح حفظ قرآن کریم و ارائه خدمات برای جامعه هدف بهزیستی، مددجویان تحت پوشش، پرسنل و خانواده آنها بود.
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان اجرای طرح نشاط معنوی، مهر تحصیلی، زائران حرم رضوی، دست‌های مهربانی و ... برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان اوقاف را از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه اعلام کرد و گفت: برای این امر همواره در تقویت باورهای دینی گام برداشته‌ایم و موفقیت‌های خوبی رانیز داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار