علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: بیانیه ای جهت درخواست از مردم برای ماندن در خانه صادر شده و مردم فهیم صحنه با این محدودیت ها همراه می شوند.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 20 December 2020

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بر اساس دستورالعمل ها ستاد کرونا روز شنبه و یکشنبه تمام فروشگاه ها شهرستان به جز گروه یک و کلیه کسبه به جز گروه ها ٢،٣ و ۴ رأس ساعت ۶ تعطیل شدند، قبلا جلسه ای با اصناف و اتحادیه ها برگزار شد که بر اساس آن تمامی کسبه به جز گروه ١ رأس ساعت ۶ تعطیل شدند.

وی افزود: مقررات منع رفت و آمد هم از ساعت ٢٠ آغاز شد و به جز ماشین ها و خودروها که نیازمند تردد هستند مابقی ترددی نداشتند، امروز هم همین برنامه با قدرت و شدت بیشتری اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: بیانیه ای نیز به جهت خواهش و تذکر صادر شده که بر اساس آن خواستار عدم برپایی دورهمی ها خانوادگی در این شب به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا شدیم.

حیدری تاکید کرد: امام جمعه محترم شهرستان هم بیانیه داشتند و به این شکل مقررات مربوط به محدودیت ها شب یلدا اجرا می شود تا کمترین دورهمی را داشته باشیم و خوشبختانه مردم فهیم شهرستان صحنه با محدودیت ها همراه بوده و در این شب نیز همراهی لازم را خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار