معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: یکی از اهداف اصلی این نهاد خودکفا کردن مددجویان زیر پوشش است.
کد خبر: ۹۲۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 07 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» شاهین رضایی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) خودکفا کردن مددجویان زیر پوشش این نهاد است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اقدامات مختلفی را در این راستا انجام داده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با این اقدامات کمک موثری به مددجویان انجام دهیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز با بیان اینکه خودکفا کردن مددجویان را با همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌ها انجام می‌دهیم، تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با میراث فرهنگی

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان روند آموزش به مددجویان را برعهده می‌گیرد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای برای تحقق همکاری هر دو دستگاه و ارائه تسهیلات مشاغل به سمت خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته گام خواهیم برداشت.

رضایی با بیان اینکه آموزش صنایع‌دستی می‌تواند کمک شایانی به اشتغال پایدار مددجویان کند، خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای مهارت‌آموزی افراد مورد حمایت کمیته امداد برگزار خواهد شد که امیدواریم با رایزنی‌های صورت‌گرفته تأثیر بسیاز زیادی در جامعه هدف بگذارد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه مهارتی با استفاده از امکانات مراکز یادگیری صنایع‌دستی متذکر شد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی تربیت نیروی انسانی متخصص، صدور گواهی مهارت فنی و فراهم کردن بستر لازم برای خوداشتغالی مددجویان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار