مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: هماهنگی‌ها برای گرامیداشت هفته معلم ۱۴۰۳ انجام شده و تقدیر از دو معلم نمونه مدارس استثنایی از جمله این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ 25 April 2024

دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری در هفته معلم

به گزارش «تابناک البرز» علی حجرگشت در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز با اشاره به در پیش‌بودن هفته معلم گفت: آخرین هماهنگی‌ها برای گرامیداشت هفته معلم ۱۴۰۳ انجام شده و از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری، دیدار با رئیس جمهور، رؤسای مجلس و قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت تکریم معلمان مدارس استثنایی استان مطرح کرد: ابتکاری که امسال برای اولین بار به کار رفته این است که باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش استثنایی و جنس خاص زحمات این همکاران، دو معلم شاغل در مدارس استثنایی به صورت جداگانه تحت عنوان معلم نمونه مدارس استثنایی تقدیر خواهند شد.

وی استفاده از خدمات رفاهی، ورزشی و اقامتی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد و عنوان کرد: از دهم تا بیستم اردیبهشت ماه استفاده از تمامی فضاهای ورزشی، اقامتی و رفاهی استان برای همکاران به صورت رایگان است. همه مناطق آموزش و پرورش البرز مکلف شده‌اند تقدیر شایسته‌ای از همکاران به ویژه معلمان نمونه شهرستان‌ها داشته باشند.
حجرگشت در پایان تصریح کرد: تقدیر از مقام معلم در سطح استان البرز، استفاده از تبلیغات محیطی، تقدیر از مقام معلم در رسانه ملی استان و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در زمینه بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان البرز در این هفته خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار