تابناک: فرماندار شهرضا گفت: قهوه خانه‌ها یکی از مراکز سنتی عرضه قهوه و چایی بوده و عرضه قلیان در این مراکز بر خلاف مصالح عمومی جامعه و همچنین مغایر با قانون است.
کد خبر: ۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید رضا عقدایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا ضمن تآکید بر لزوم مقابله جدی با عرضه قلیان در قهوه خانه‌ها اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که قهوه خانه‌ها به قلیان سرا و محلی برای توزیع این کالا تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حسین خرازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید دوران دفاع مقدس اظهار کرد: مقابله با ترانزیت و عرضه و توزیع مواد مخدر، جبهه جدیدی است که در مقابل ما گشوده شده و برای مقابله با آن باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه کشور ایران پیشگام مبارزه با تولید و عرضه و ترانزیت مواد مخدر در جهان است، تصریح کرد: در کشور جوانان و نوجوانان بیشتر از هر قشر دیگری در معرض آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر قرار دارند.

عقدایی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر گفت: بخش عمده‌ای از آنچه در این خصوص مشاهده می‌شود ناشی از طرح ریزی گسترده دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با حرکت عظیم مردم ایران است.

وی افزود: شدت خسارات وارده به جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر به اندازه‌ای است که حتی سازمان‌های جهانی نیز به اهمیت نقش ایران در این حوزه اعتراف کرده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار