رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: هفت خانه جوان تا پایان سال در این استان احداث می‌شود که سرجمع آنها تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 13 November 2020

حسین محمودیه افزود: این خانه‌های جوان در شهرستان‌های کاشان، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی‌شهر، نجف آباد، شهرضا و مبارکه هر یک به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع و در مجموع چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در دست احداث است.

وی هدف اصلی ساخت خانه‌های جوان را کمک تشکیلاتی به سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان و امور فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: از سوی دیگر این اماکن می‌توانند برای استفاده امور اداری، آموزش و جلسات هیات‌های ورزشی هم مورد استفاده قرار گیرد.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه عملیات احداث این خانه‌ها از ابتدای سال ۹۸ آغاز اما بدلیل کمبود قابل توجه منابع ساخت آنها با کندی روبه رو شد، تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی که امسال نیز ادامه دارد برای احداث آنها مُصر هستیم.

محمودیه اعتبار تخصیص یافته برای این طرح‌های عمرانی را در مجموع ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: با بهره برداری از این هفت خانه و با احتساب یک خانه جوان واقع در کلانشهر اصفهان؛ تعداد این اماکن به هشت خانه خواهد رسید.

وی درباره اینکه در چه شهرهایی باید خانه ورزش احداث شود گفت: این امر تابع استانداردهای جمعیتی هر منطقه است و بطور کلی در مناطقی که تراکم جمعیتی بالاتری داریم در اولویت قرار می‌گیرند.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان افزایش چنین اماکنی را در راستای توسعه فرهنگی و تعامل بیشتر سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با اقشار جامعه موثر ارزیابی کرد و افزود: ساخت خانه‌های جوان و استفاده از ظرفیت آن در کل کشور جزو برنامه‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار