حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: نیرنگ مافیای واردات در گرانی کالا‌های اساسی؛ کشتی‌ها روی دریا بمانند تا قیمت‌ها بالا برود.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ 07 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مافیای واردات در چند ماه اخیر، قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی را با نیرنگ‌های خاص افزایش داده گفت: این مافیا با متوقف کردن کشتی در مسیر و روی دریا باعث شده کشتی در اسکله‌ها پهلو گیری نکنند تا روند تأمین و توزیع نهاده در داخل دچار مشکل شود.
سیدناصر موسوی لارگانی با انتقاد از افزایش روز افزون قیمت کالا‌های اساسی در کشور گفت: در شرایط کنونی روند افزایش قیمت‌ها و تورم سرسام آور و باعث شده که سفره مردم روز به روز کوچک‌تر شود و متأسفانه مشخص نیست این افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برخی مسئولان و مدیران در ماه‌های قبل علت افزایش قیمت‌ها را نبود وزیر صمت اعلام می‌کردند، گفت: حالا همان افراد باید پاسخ بدهند که با وجود انتخاب وزیر صمت در یک ماه اخیر، چرا گرانی‌ها ادامه داشته است.
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به برنامه ریزی مافیای واردات برای افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی گفت: در چند ماه اخیر این مسئله در قیمت نهایی فرآورده‌های لبنی نیز اثر گذاشته است.
حجت الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه دولت باید پاسخ بدهد که چرا نظارتی بر بازار و قیمت کالا‌های اساسی و معیشتی مردم ندارد گفت: مردم واقعا تحت فشار اقتصادی هستند و دولت نه تنها اقدامی برای رفع این مشکلات نمی‌کند، بلکه با تلاش مجلس برای تدوین و تصویب طرح تأمین کالا‌های اساسی نیز مخالفت می‌کند که این مسئله جای تأسف دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار