کد خبر: ۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 25 January 2015
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج از آمادگی این سازمان برای خدمات‌رسانی در روزهای پایانی سال به شهروندان خبر داد.
پرویز اسکندری داشت: هر ساله در ایام نوروز اکثر شهروندان برای برگزاری مراسم‌های ویژه عید اقدام به تامین مایحتاج ضروری خود می‌کنند.
وی تصریح کرد: همین امر موجب می‌شود که حجم سفرهای درون شهری شهروندان به ویژه در کلانشهرها نسبت به دیگر ایام سال افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.
این مسئول افزود: اگر ساماندهی مناسبی برای خدمات‌رسانی به مردم نداشته باشیم، در روزهای پایانی سال با مشکلات بسیاری از جمله ترافیک و نارضایتی شهروندان روبه‌رو می‌شویم.
اسکندری گفت: با توجه به در پیش بودن ایام و روزهای پایانی سال، سازمان تاکسیرانی کرج طرح‌های با هدف افزایش خدمات‌رسانی به مردم در دستور کار دارد.
وی بیان داشت: نخستین اولویت ما نظارت بر عملکرد رانندگان و عدم افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی است که برای این منظور تیم‌های نظارتی و بازرسی نامحسوس و محسوس را در کرج افزایش داده‌ایم.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج افزود: همچنین طی سال‌های اخیر برای زمان‌هایی طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد در کرج اجرا می‌شود که لازم است در این ایام، ناوگان تاکسیرانی خدمات‌رسانی بیشتری به مردم داشته باشد.
اسکندری ادامه داد: در این راستا طرحی در دستور کار داریم که تعداد تاکسی‌های فعال در مناطق زوج و فرد را نسبت به دیگر ایام سال افزایش دهیم تا مردم از نظر کمی با مشکل نبود تاکسی روبه‌رو نباشند.
وی اظهار داشت: همچنین از اواسط بهمن تا پایان سال جاری، تمام خطوط تاکسیرانی کرج با حداکثر ظرفیت اقدام به خدمات‌رسانی به مسافران کرده و تلاش می‌کنیم با مشکلاتی از جمله نبود تاکسی در ساعات پیک ترافیک روبه‌رو نباشیم.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 12 هزار تاکسی ناوگان تاکسیرانی کرج آماده بوده و امیدواریم با افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی، شهروندان در ایام پایانی سال رضایت‌مندی خوبی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار