عضو هیئت رئیسه مجلس به مناسبت روز ملی چاپ در بازدید از یکی از شرکت‌های دانش بنیان و یکی از سه چاپخانه برتر استان در شهرک صنعتی اشترجان فلاورجان گفت: این شرکت را سرمایه گذاران جوان راه اندازی و هیچ گونه بدهی به بانک ندارد؛ به علاوه، این شرکت علاوه بر افزایش نیرو، با افزایش ۵۰ درصدی تولید روزانه حدود ۱۰۰ هزار شیت جعبه تولید می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 01 September 2020

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به اینکه در این شرکت به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: شهرک صنعتی اشترجان یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور است که در آنجا ۲۲۰ شرکت وجود دارد که در چند سال اخیر، به علت فشار‌های متعدد از طرف دستگاه‌های مختلف متاسفانه حدود ۳۰ درصد از آن‌ها تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هم در حاشیه بازدید از چاپخانه و بسته بندی نگارستان با اشاره به نام گذاری امسال به سال جهش تولید گفت: شناسایی ظرفیت‌های بخش خصوصی و حمایت از آنها، بهترین راه برای کمک به اجرای هرچه بهتر تولید و جهش تولید در کشور خواهد بود.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی با اشاره به اینکه در استان اصفهان ۵۰۰ چاپخانه وجود دارد که نیمی از آن‌ها در شهرستان اصفهان قرار دارد، گفت: مهمترین وظیفه برای برندسازی و صادرات هر چه بهترِ محصولاتِ تولیدی بر عهده این چاپخانه هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :