سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان با اشاره به روند ملایم افزایش این بیماری در منطقه گفت: تیم‌های ویژه رصد دستور اجرای دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ 20 August 2020

حجت الله غلامی افزود: در ابتدای جلسه امروز گزارشی از روند ابتلا و درمان بیماری توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان ارائه شد که حاکی از روند ملایم افزایش ابتلا به کرونا بود، هرچند در بسیاری از نقاط کشور، استان‌ها توانسته‌اند به مرحله نزولی برسند.
وی ادامه داد: تاکید اصلی این جلسه بر ضرورت رعایت دستورالعمل های  صادر شده بود و در همین راستا گزارش‌هایی از برخی دستگاه‌ها، صنوف و مراکز فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی مبنی بر کوتاهی در رعایت این دستورالعمل‌ها ارائه شد.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: قرار شد تیم بازرسی ویژه‌ای در ۲۴ شهرستان مرکب از دستگاه‌های دخیل در مدیریت و مهار بیماری کرونا از جمله نیروهای نظامی و انتظامی تا دستگاه‌های بهداشت و درمان تشکیل شود.
وی اضافه کرد: این تیم‌های بازرسی ویژه در شهرستان‌ها وظیفه دارند پی از بررسی میدانی، گزارش‌های خود را برای دبیر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ارسال کنند و در آنجا نیز این گزارش‌ها رصد تا با تیم بازرسی ویژه استانداری اصفهان، کنترل خاص اعمال شود.
غلامی تاکید کرد: همچنین شورای اداری در نخستین فرصت تشکیل خواهد شد و دستور جلسه آن رعایت دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کروناست که با توجه به حضور کلیه مدیران و فرمانداران در آن، تاکید ویژه‌ای در این زمینه خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین قرار شد بازرسی استانداری با تشکیل یک تیم ویژه در کلیه دستگاه های اجرایی حضور پیدا کند و با بررسی روند اجرای دستورالعمل ها با متخلفان برخورد لازم را داشته باشد.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ابراز امیدواری کرد: با پیگیری تیم‌های استانی و شهرستانی و دبیر ستاد و جمع آوری گزارش‌ها بتوان روند صعود کرونا در اصفهان را مهار  و مشابه سایر استان‌ها به سمت روند نزولی حرکت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار