رئیس کل دادگستری استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت:بی‌گمان عنایت خاصه الهی مشمول این مؤمنان صدیق شده است و شأن و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 16 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی،سید عبدالمهدی موسوی در ادامه این پیام با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می فرماید:آزادگان آبروی ملت را حفظ کردند می افزاید:بیست و شش مردادماه، فرازی فاخر در تاریخ انقلاب اسلامی و بی‌گمان از مصادیق درخشان «ایام الله» است.
در ادامه این پیام آمده است: این روز به یاد ماندنی و مبارک، یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز به میهن اسلامی است.
این پیام می افزاید: دلاورمردانی نستوه و استوارقامت که معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.
در ادامه این پیام آمده است: کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.
این پیام می افزاید: به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که دوران سخت اسارت را ذخیره بزرگ معنوی برای آزادگان نامیدند و فرمودند: «مرارت‌ها و سختی‌های دوران اسارت، روحیه و اراده آزادگان را برای پیشرفت به سمت اهداف انقلاب، آماده و قوی کرده است.»،آزادگان در زمره بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و مورد امید و اعتماد نظام محسوب می‌شوند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه پیام خود آورده است:
آزادگان عزیز، امروز نیز همچون همیشه و در تأسی به شعار ماندگار سید آزادگان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی فرد که: «پاک باش و خدمتگزار»، ادامه‌دهندگان طریق تابناک شهیدان گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی هستند و دستگاه قضایی در مسیر روشن تحول و عدالتخواهی و استیفای حقوق عامه همواره خود را مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان و خانواده های صبور و مقاوم آنان میداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار