سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته، به غیر از کاشان و آران و بیدگل تعداد ۱۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 14 August 2020

آرش نجیمی با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: هم اکنون ۸۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که از این میان حال ۱۶۶ نفر وخیم است.

وی با اعلام اینکه سرعت مرگ و میر مبتلایان به کرونا در اصفهان تغییر محسوسی نداشته است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۹ نفر با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته، تعداد ۱۳۰ نفر نیز از بیمارستان‌های استان اصفهان مرخص شده‌اند.

وی افزود: میانگین مجموع مرگ مشکوک و قطعی در بین بیماران بستری کووید ۱۹ در کشور ۱۲ یا ۱۳ درصد است که سهم علوم پزشکی اصفهان کمتر از ۱۰ درصد است به این معنا که کمتر از ۱۰ درصد بیمارانی که مشکوک و یا قطعاً مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های اصفهان هستند فوت کرده‌اند.

نجیمی به شهروندان اصفهانی در استفاده از ماسک توصیه کرد و گفت: پیشگیری بهترین راه مقابله با کرونا است و لازم است شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در جهت سلامت خود و دیگران حساسیت به خرج دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار