تعداد مسافران قطار شهری کلانشهر اصفهان 70 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 12 August 2020

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: اکنون روزانه ۳۰ هزار مسافر با استفاده از مترو جابجا می‌شوند.
احمدرضا طحانیان افزود: تمام شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو اصفهان رعایت می‌شود و توصیه‌های بهداشتی از طریق پوستر‌ها و نمایشگر‌های داخل قطار‌ها و تابلو‌های اعلانات داخل ایستگاه‌ها نمایش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود، افزود: ۱۰۰ درصد مسافران قطار شهری از ماسک استفاده می‌کنند و در ایستگاه‌های مترو ماسک با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: باوجود شرایط مالی نامناسب شرکت به منظور بهبود شرایط و تأمین رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از تکنولوژی و صنعت، چهار دستگاه ضد عفونی‌کننده فرابنفش UVC خریداری شده است.
وی با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدای مناسب ضد عفونی می‌شود، گفت: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکو‌های انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.
احمدرضا طحانیان گفت: در شیوه نامه استفاده از مترو باز بودن در‌های مشترک و عمومی برای جلوگیری از تماس دستگیره‌ها، ضدعفونی مرتب فضا و تجهیزات ایستگاه‌ها ازجمله پله برقی، گیت‌ها، صندلی‌ها و دیوار‌ها تاکید شده است.
وی افزود: در حال حاضر مترو از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح تا ۲۲ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه در حال سرویس‌دهی به شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار