پانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان؛
روابط عمومی آبفا استان اصفهان در پانزدهمین دوره جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان، حائز رتبه "روابط عمومی خلاق" گردید.
کد خبر: ۸۸۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 10 August 2020

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: روابط عمومی آبفا با شرکت در هشت محور نوآوری و فعالیت های پیشرو، برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی، اطلاع یابی و افکار سنجی، روابط عمومی دیجیتال، ارتباطات رسانه ای، محتواسازی، رویداد پردازی و مسئولیت اجتماعی حایز رتبه خلاق گردید.
سید اکبر بنی طبا با اشاره به فعالیت های روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان در سال گذشته، اعلام کرد: رویدادهای تخصصی در این شرکت مانند پویش های بانوی آب، ایران به لبخند تو زیباست، جان آب در خطر است و همچنین جشنواره نخستین واژه و مسابقه نقاشی "آب= زندگی" و بسیاری فعالیت های دیگر در بخش رسانه و افکار سنجی، موجب شد تا داوران جشنواره، روابط عمومی آبفا استان اصفهان را به عنوان روابط عمومی خلاق شناسایی کنند.
شایان ذکر است این مراسم شانزدهم مرداد ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان در محل استانداری برگزار شد و روابط عمومی دستگاه های اجرایی از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت مجازی مراسم را رصد کردند. گفتی است روابط عمومی های استان در رتبه های خلاق، عالی، برتر و پویا رتبه بندی شدند که روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با کسب رتبه خلاق بالاترین رتبه در جشنواره را اخذ نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار