در راستای مقابله با کرونا در ادارات
اولین طرح ضربت مهندسی بهداشت حرفه‌ای برای مقابله با کرونا در ادارات وسازمان‌های دولتی و خصوصی همچنین واحد‌های صنعتی و صنفی از امروز در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 22 July 2020

مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای استان اصفهان گفت: از امروز تا فروکش کردن شیوع کووید ۱۹، کارشناسان بهداشت حرفه ایی در دو شیفت صبح و بعدازظهر از این نهاد‌ها و واحد‌های استانی در خصوص وضع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید می‌کنند.
مجید مشایخ افزود:استفاده کارمندان و ارباب رجوع از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای ارائه و دریافت خدمات از مهمترین موارد مورد بررسی در اجرای طرح ضربتی مقابله با کروناست.
مدیر بهداشت و درمان شماره ۱ اصفهان هم گفت: امروز در آغاز اجرای این طرح به طور نمادین ۲۰ نفر درحال بازدید و بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۳۸ اداره دولتی و خصوصی این کلانشهر هستند.
حمید ترک زاده افزود: در اجرای طرح ضربتی مهندسی بهداشت حرفه‌ای مقابله به کرونا به مدیران و رئیسانی که اداره و سازمانشان دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند دو بار اخطار داده و برای مرتبه سوم با آن‌ها برخورد و شرکت‌های خصوصی واحد‌های صنفی و صنعتی متخلف هم پلمپ می‌شود.
فرماندار اصفهان هم با اشاره به فعالیت ۳۰۰ اداره و سازمان استانی در کلانشهر اصفهان گفت:از این تعداد، فعالیت ۱۲۰ اداره در حیطه شهرستانی است.
حسین سیستانی افزود:همچنین بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در شهرستان اصفهان فعالیت دارند که ۶۰ درصد آن‌ها توزیعی و بقیه تولیدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار