ترانه‌های خاطره انگیز رضا یزدانی در اصفهان؛
تابناک: هواداران رضا یزدانی در سالن نگین نقش جهان ترانه «خلیج فارس» را به احترام ایران و خلیج فارس ایستاده همراهی کردند.
کد خبر: ۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، آخرین روزهای سال در دیار نصف جهان رضا یزدانی برای هوادارانش که گوش تا گوش سالن را پر کرده بودند، خاطره انگیزترین ترانه‌هایش را اجرا کرد.

خواندن ترانه «خلیج فارس» را می‌توان زیباترین بخش این کنسرت دانست چرا که هواداران یزدانی به احترام ایران و ایرانی بودن این ترانه را ایستاده همخوانی کردند.

«سلول شخصی» نیز که برای اولین بار در اصفهان به اجرا گذشاته شد شور وصف ناشدنی‌ای را در فضای سالن نگین نقش جهان ایجاد کرد.

«هذیون» از آلبوم «ساعت‌ها خوابن» و «کجا گمت کردم» از آلبوم «خاطرات مبهم» ترانه‌های بعدی رضا یزدانی بود که با همخوانی حاضرین سالن همراه بود.

رضا یزدانی که ترانه «داغ» را از آلبوم «۲۵ شب» برای ترانه بعدی انتخاب کرده بود خطاب به حاضران گفت: این آهنگ را به شهدای دفاع مقدس تقدیم کرده‌ام و با وجود اینکه آهنگ‌های زیادی خوانده‌ام اما این آهنگ را از دیگر آهنگ‌هایم بیشتر می‌پسندم.

«یخبندونای قطبی چشمات» و «آدم یه جاهایی رو مجبوره» دیگر قطعات مورد نظر رضا یزدانی برای اجرا در اصفهان بود که مورد استقبال حاضران نیز قرار گرفت.

«طهران تهران» که با گیتار الکتریک خود نواخت اجرا شد همه حاضرین سالن با کف زدن‌های پی در پی این اجرا را تشویق می‌کردند گویی این ترانه برایشان بسیار خاطره انگیز است و هم صدا می خواندند: «اگه عاشقت نبودم پا نمی داد این ترانه، بی خیال بد بیاری، زنده باد این عاشقانه».

پس از این ترانه، ترانه «چه بلاتکلیفم» اجرا شد که در اینجا رضا یزدانی با گفتن جمله «ببین کی اینجاست؟» به طوری که خود او نیز غافلگیر شده بود، از حضور امیر آقایی (بازیگر) در این کنسرت خبر داد.

دو صندلی با میز چوبی کنار سن، خبر از اجرای َآهنگ کافه بهشت از آلبوم «ساعت فراموشی» می‌داد که رضا یزدانی با انتقاد از صندلی و میز، گفت: صندلی که صندلی لهستانی نیست و میز هم میز پلاستیکی است که من اینها را برای اجرای این ترانه سفارش داده بودم که متأسفانه آماده نشده بود و همین ها هم از سالن‌های پایین تهیه شده است.

با اتمام صحبت رضا یزدانی که گفت قرار بود من روی یک صندلی و عشق خیالی‌ام نیز روبروی من قرار بگیرد که متأسفانه اصلاً صندلی‌ای برای او وجود ندارد، موجی از خنده سالن را فرا گرفت.

یزدانی خطاب به حاضرین سالن که هرکدام ترانه‌ای را برای اجرای بعدی پیشنهاد می‌دادند، گفت: من در طول این ۱۵ سال که می‌خوانم، هشت آلبوم، ۲۰ تیتراژ فیلم و سريال و مجموعاً ۱۴۰ ترانه خوانده ام که متأسفانه در این مدت کم کنسرت تمام آنها را نمی‌شود اجرا کرد و البته می‌دانم شما اصفهانی هستید و با توجه به تعداد آهنگ‌ها حساب می‌کنید.

رضا یزدانی در نهایت ترانه «آهنگ قدیمی» را برای اجرای بعدی انتخاب کرد که حاضرین سالن همه با هم آنها را همخوانی می‌کردند: «با یه چاقو توی کتفم می گذرونم زندگی رو، من دارم ادامه میدم خودم و به خاطر تو».

گفتنی است آرش حسینی، هانی پاکسیما، علیرضا مهدی‌زاده، مازیار احمدپور، شهروز بردوده، رضا سورتیجی، محمد خرمی نژاد، امیر اردهالی، میلاد عدل و آرش زمانیان دراین کنسرت رضا یزدانی را همراهی می‌کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار