آذربایجانی:
تابناک: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با گذشت ۲ ماه از موعد مقرر هنوز لایحه حمایت از مطبوعات محلی اصفهان را ارائه نکرده است.
کد خبر: ۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح حمایت از مطبوعات محلی اصفهان خرداد ماه سال جاری به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفته است، اظهار داشت: شهرداری اصفهان پس از یک ماه تاخیر و در آخر مهر ماه لایحه این طرح را به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه داده است.

وی با بیان اینکه لایحه ارایه شده از سوی شهرداری اصفهان در خصوص حمایت از مطبوعات محلی در مهر ماه سال جاری مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان قرار نگرفت، بیان داشت: در این راستا شهرداری موظف شد این لایحه را در سه حوزه فرهنگی، ضوابط حمایتی و تسهیلات ارایه دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان باید این لایحه را در تاریخ ۹ آذرماه به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه می‌کرد، ادامه داد: در حال حاضر شهرداری با گذشت ۲ ماه از موعد مقرر لایحه حمایت از مطبوعات محلی هنوز این لایحه را به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه نکرده و خواستاریم که هر چه زودتر این لایحه به شورا ارایه شود.

وی در ادامه با ارایه تذکری در خصوص صدور مجوز برای تبلیغات آژانس‌های گردشگری در سطح شهر اصفهان بیان داشت: این آژانس‌ها برخی از مکان‌هایی را برای مقصد سفر شهروندان تبیلغ می‌کنند که مغایر با آئین و شرع جامعه ماست.

آذربایجانی افزود: در این راستا خواستاریم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت بیشتری را بر محتوای تبیلغات سطح شهر اصفهان داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار