امام جمعه یزد معتقد است: با توجه به اینکه بخشی از ایام فاطمیه با ایام نوروز همزمان شده است، حفظ حرمت این ایام در ایام نوروز را به همه مردم توصیه می‌کنم.
کد خبر: ۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ 28 February 2015
امام جمعه یزد:ماهواره و اینترنت، ابزار مخرببه گزارش تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) مادر همه خوبی‌ها و سرچشمه همه نیکی‌ها است و این ایام بهترین زمان برای ترویج سیره فاطمی است.

وی با تاکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از ایام فاطمیه با ایام نوروز همزمان شده است، حفظ حرمت این ایام در ایام نوروز را به همه مردم توصیه می‌کنم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز امور تربیتی بیان کرد: همه آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به شدت نیازمند اخلاق و تربیت هستند زیرا با اخلاق و تربیت است که نفس انسان نور خدایی می‌گیرد.

وی مهمترین دشمنان تربیت و اخلاق در جامعه امروز را ماهواره و اینترنت خواند و عنوان کرد: والدین مراقب باشند که ماهواره‌ها و اینترنت‌ها باعث نشود که جوانان ما فاسد شده و فکر، ذکر و ذهن آنها آلوده شود.

ناصری از ماهواره و اینترنت به‌عنوان مخرب‌ترین ابزار ارتباطی یاد کرد و افزود: این وسایل ارتباطی علاوه بر اینکه کارایی‌های خاص خود را دارند، ویرانگری‌هایی نیز دارند که البته برای جوانان ما بیشتر ویرانگر بوده‌اند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز فصل گردشگری استان یزد اظهار داشت: مهمانانی که به استان یزد سفر می‌کنند، حجاب و شئون شهر دارالعباده را رعایت کنند و مردم به‌ویژه فروشندگان مغازه‌ها نیز تلاش کنند با پوشش و برخورد خود نشانگر دارالعبادگی شهر یزد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار