فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در این استان در قالب طرح‌های مختلف حمایتی، مانند رزمایش مواسات و کمک مومنانه، 400 هزار خانوار نیازمند و آسیب پذیر زیر پوشش قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 20 June 2020

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان که از طریق فضای مجازی در اصفهان برگزار شد، افزود: برای هر کدام از این خانوارها به صورت میانگین ۲۵۰ هزار تومان انواع کمک‌های نقدی و غیر نقدی اختصاص یافت که مجموع آن به بیش از ۹۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی اضافه کرد: کمک‌های مردمی و دولتی و اجرای رزمایش‌های مختلف حمایت از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه که در این مدت انجام شد از حمله به فروشگاه‌ها و غارت مراکز فروش مانند آنچه در برخی کشورها می‌دیدیم جلوگیری کرد.

این مسوول نظامی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت‌ها با نظارت و همکاری‌های هرچه بیشتر مردم، نهادها و دستگاه‌های دولتی اظهارداشت: ارائه بسته‌های حمایتی برای اقشار مختلف مردم در آینده و اتخاذ راهبرد برای مهار گرانی ضروری است.

فرمانده سپاه اصفهان اظهارداشت: خدا را شاکریم که قبل از آمریکا و کشورهای غربی به ویروس کرونا مبتلا شدیم زیرا چنانچه پس از آنان به این ویروس مبتلا می‌شدیم راه و روش آنها را کپی برداری می‌کردیم اما گرفتاری قبل از آنان سبب شد با تکیه بر توان خودمان برای حل مشکلات چاره جویی کنیم.

فدا خاطرنشان کرد: کرونا در کشورهای غربی نظیر آمریکا مشکلات بیشتری در مقایسه با ایران به همراه داشت، برخلاف آنها که برای بستری و مداوای مبتلایان کووید-۱۹ بین کهنسالان، جوانان و اقشار مختلف مردم فرق می‌گذاشتند در ایران حتی اتباع خارجی بصورت رایگان تحت مداوا قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :