از ابتدای سالجاری تاکنون؛
تابناک: رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 30 هزار جلد کتاب به کتابخانه های مساحد استان اهدا شده است.
کد خبر: ۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶ 27 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان در میدان امام ( ره ) این شهر، اظهارکرد: یکهزار و 100 مسجد در استان اصفهان دارای کتابخانه هستند.

وی خواستار اهدای کتاب به کتابخانه های مساجد استان از سوی مردم شد و گفت: اهدای کتاب به کتابخانه های مساجد یک کار ارزشمند و فرهنگی است و موجب می شود تا جوانان زیادی بتوانند با مطالعه این کتاب ها، اطلاعات خود را افزایش دهند.

رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به تشکیل یکهزار و 700 کانون فرهنگی در مساجد استان اصفهان اشاره کرد و افزود: بیشتر فعالیت این کانون ها، فرهنگی ، آموزشی و پرورشی است.

وی به اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، پیوند محکمی بین سه رکن اساسی جامعه ایجاد می شود و برای افراد جامعه ثمرات زیادی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی با بیان اینکه در 40 مصلای استان اصفهان کانون های مصلا راه اندازی شده است، تصریح کرد: تمام فعالیت های مساجد باید با هماهنگی ائمه جماعات مساجد انجام شود و ائمه جماعات مساجد باید با مردم در بخش های مختلف مشورت کنند.

وی تربیت اخلاقی و اجتماعی، روانشناختی و آموزشی را از مهمترین کارکرد مساجد اعلام کرد و گفت: در مساجد نیازها، چالش ها، فرصت ها و تهدیدها شناخته و برای حل این مشکلات چاره اندیشی می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار