جسم بی‌جان نوجوان 17 ساله اصفهانی در زاینده رود پیدا شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 01 June 2020
شهردار باغبهاداران گفت: عصر امروز پیکر نوجوانی که چند روز پیش در رودخانه زاینده‌رود غرق شده بود در اطراف پل غدیر در شهر باغشاد کشف و از رودخانه خارج شد.

حجت الله امینی باغبادرانی افزود: این نوجوان ۱۷ ساله اصفهانی چهارم خرداد در صحرای گزستان در حریم شهر باغبادران دچار حادثه غرق شدگی شد، اما به دلیل شدت بالای آب زاینده رود جسم بی جان وی از رودخانه کشف نشد.
 
وی افزود:تیم امداد و نجات شهرداری باغبادران از زمان وقوع این حادثه جستجو برای پیدا کردن جسد این نوجوان را آغاز کرد و با وجود عبور جسم بی جان این فرد حادثه دیده در ساعات اولیه حادثه از سد چم آسمان و محدوده شهرداری باغبادران تلاش‌ها برای پیدا کردن پیکر این نوجوان متوقف نشد.
 
وی تاکید کرد: تاکنون بیشتر حوادث غرقی در زاینده رود ناشی از حضور افراد در مکان‌های ناایمن بوده و شهرداری اخطار‌های لازم را نیز به گردشگران در این زمینه داده، اما برخی گردشگران به این هشدار‌ها توجهی ندارند.
امسال دو و پارسال ۱۰ حادثه غرق شدگی در بخش ساحلی باغبهادران رخ داده است.

 شهردار شهر باغبادران گفت:  نوجوان اصفهانی  که  خانوادگی برای تفریح به حواشی رودخانه زاینده رود در منطقه گزستان باغبادران رفته بود،  به همراه یکی دیگر از اعضای خانواده برای شنا وارد رودخانه شد  که بر اثر بی احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا بر اثر خفگی در آب غرق شد و جان خود را از دست داد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار