برنامه اکران فیلم محمد رسول الله در سینمای اصفهان و شهرستان ها
تابناک: سرانجام انتظار برای دیدن فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به پایان رسید و اکران گسترده این فیلم سینمایی از پنج شنبه هفته گذشته در ایران آغاز شد.همزمان با سراسر کشور در اصفهان و برخی شهرستان ها نیز اکران این فیلم آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 30 August 2015

سرانجام انتظار برای دیدن فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به پایان رسید و اکران گسترده این فیلم سینمایی از پنج شنبه هفته گذشته در ایران آغاز شد.همزمان با سراسر کشور در اصفهان و برخی شهرستان ها نیز اکران این فیلم آغاز شده است.

در اصفهان در سینماهای سپاهان، ساحل و قدس می توانید به تماشای این فیلم سه ساعتی بنشینید. همچنین سینما شاهین طلایی و یاسمن شاهین شهر و مجتمع سینمایی کاشان نیز این فیلم را در برنامه اکران خود قرار داده اند.

قيمت بليط ها در سينماهاي شهر اصفهان 6000 تومان و در ديگر شهرستان ها 5000 تومان مي باشد.

ساعت های اکران محمد رسول الله (ص) در اصفهان

سینماهای ساحل و سپاهان: ساعت های 10، 13، 16:15، 19:30 و 22:30

سينما قدس: ساعت هاي 11 ، 14:15 ، 17:30 و 21

سینما یاسمن شاهین شهر نیز در ساعتهای 15،18و 21 به اکران این فیلم می پردازد.

سینما شاهین طلایی شاهین شهر در ساعات 18:30 و 21:30 خواهد بود.

مجتمع سینمایی کاشان: ساعت های 16، 19 و 22 خواهد بود.

بخشی از داستان فیلم

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابیطالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان را در بر می‌گیرد. صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است. فیلم با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار