مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با صداوسیمای مرکز اصفهان بنا شده است در صورت عدم برگزاری مراسمات مذهبی با حضور عموم مردم، طی 7 شب‌ برنامه‌های ویژه شب‌های قدر، بدون حضور مردم در این مکان مقدس برگزار و پخش شود.
کد خبر: ۸۴۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 03 May 2020

داریوش وکیلی پیرامون برگزاری مراسمات مذهبی در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ما هم همچون دیگر مراکز استان تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان و کشور هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس کلیه برنامه‌های گلستان شهدای اصفهان مانند مساجد و حسینیه‌ها تا تصمیم‌گیری مجدد و اجازه برگزاری مراسمات از سوی ستاد مقابله با کرونا استان لغو شده است چراکه سلامتی مردم و خانواده‌های شهدا در اولویت اصلی قرار دارد، البته به‌ محض اعلام اجازه برگزاری مراسم اقدام خواهیم کرد و در این خصوص آمادگی کامل وجود دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری مراسمات ویژه شب‌های قدر به‌ صورت مجازی تصریح داشت: طی هماهنگی صورت گرفته با صداوسیمای مرکز اصفهان بنا شده است در صورت عدم برگزاری مراسمات مذهبی با حضور عموم مردم، ۷ شب‌ برنامه‌ها ویژه شب‌های قدر، بدون حضور مردم در این مکان مقدس برگزار و پخش شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :