نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک:در این تعقیب و گریز تیر اندازی شد که در این تیر اندازی‌ها دو نفر از سارقان توسط شلیک‌های نیروهای پلیس آگاهی از پا افتادند و یکی از آنها را نیز سالم و در خیابان شیخ صدوق دستگیر کردیم.
کد خبر: ۸۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 28 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، خبرهای هفته قبل اصفهان به دلیل هفته دولت بیشتر حول افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان های مختلف استان می گشت.

کلنگ زنی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در روشن دشت اصفهان با حضور وزیر امور خارجه را می توان مهمترین رویداد اقتصادی اصفهان در هفته گذشته دانست.

محمدجواد ظریف که به نمایندگی از دولت اصفهان را برای افتتاح پروژه های عمراین هفته دولت انتخاب کرده بود، روز گذشته نشست خبری با خبرنگاران، شرکت در شورای اداری استان، دیدار با آیت الله مظاهری، افتتاح پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان و بهره برداری از خط اول متروی اصفهان را در برنامه های کاری خود داشت.

ظریف همچنین در نشست خبری خود با خبرنگاران با تاکید بر اینکه توافق هسته‌ای ایران در واقع تهدیدات جدی را از منطقه دور کرد و برخی از کشورهای نگران منطقه باید بازنگری در دیدگاه خود داشته باشند، افزود: این بازنگری‌ها با توجه به اقدامات نافرجام و غیر سازنده که در منطقه و به ویژه در کشور یمن صورت می گیرد، ضروری است.

وی ادامه داد: برخی منتقدان که عموما منتقدان داخلی هم هستند باید توجه داشته باشند که نباید با اظهار نظرهای غیر کارشناسانه زمینه تحقیر مردم ایران را فراهم کنند چرا که مردم دنیا به فهم، منطق و سیاست ایرانیان احترام می‌گذارند و تاکنون نشنیده‌ام که شخص بیگانه‌ای به شکست و تحقیر کشور ایران در این مذاکرات اقرار کند و آنچه شنیده شده است از داخل و منتقدان داخلی کشور است.

همچنین روز گذشته همزمان با سراسر کشور، پروژه بزرگ سینمایی کشور یعنی فیلم محمد رسول الله به روی پرده سینما سپاهان اصفهان رفت و این فیلم بعد از مدتها انتظار مردم اکران شد.

اعضای باند سرقت مسلحانه منازل ۶ استان کشور پس از دو ماه عملیات اطلاعاتی شب گذشته در اصفهان دستگیر شدند.

این خبری بود که رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در روز چهارشنبه و بعد از گذراندن عملیات شب قبل آن در گیری با سارقان مسلح داده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه برخورد متقابل نیروهای پلیس آگاهی با اعضای این باند از شهر نجف‌‌آباد آغاز شد، ادامه داد: در این تعقیب و گریز تیر اندازی شد که در این تیر اندازی‌ها دو نفر از سارقان توسط شلیک‌های نیروهای پلیس آگاهی از پا افتادند و یکی از آنها را نیز سالم و در خیابان شیخ صدوق دستگیر کردیم.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و دو خشاب گلوله از این باند سرقت‌های مسلحانه افزود: اموال مسروقه نیز همراه با خودروی این باند توسط پلیس آگاهی توقیف شده است.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه این سارقان غیر بومی استان هستند، اضافه کرد: این افراد سابقه دار بوده و علاوه بر سرقت مسلحانه سابقه جرایم خشن دیگر را نیز دارند.

وی بیان داشت: اعضای باند این سارقان در تعدادی از سرقت‌ها در مواجهه با صاحب خانه با سلاح گرم شلیک کرده‌اند که خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشده است.

حمیدرضا طلوعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این هفته به پلمپ بخشی در بیمارستان سپاهان اشاره کرد و گفت: تخلفاتی در بخش آنژیوگرافی این بیمارستان انجام شده بود اما تذکرات ما توسط مسئولان این بیمارستان جدی گرفته نشد و بر این اساس این بخش تا تصحیح عملکرد و مشاهده یک رفتار بجا و حرفه ای در این ارتباط تعطیل شد.

دوم شهریورماه امسال، هواپیمای ایرعربیا که از امارات عازم کشور گرجستان بود به دلیل فشار داخل کابین در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

مدیرعامل شرکت ایرعربیا در ایران در این خصوص گفت: به دلیل قطع شدن دستگاه خنک‌کننده هواپیما، هوای داخل کابین قطع شد و مسافران اعتراض کردند و پرواز رأس ساعت 15 امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

البته بعد از رفع نقص فنی، هواپیما ببا بلند شدن از باند فرودگاه شهید بهشتی به پرواز خود ادامه داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار