پیش بازی گیتی پسند- ماهان تندیس
تابناک: رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در شرایطی آغاز می شود که مسابقه های فردا در تعیین قهرمان لیگ برتر بسیار تأثیرگذار است، در مهم ترین بازی فردا گیتی پسند 43 امتیازی به مصاف ماهان تندیس 5 جدولی می رود.
کد خبر: ۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱ 26 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در شرایطی آغاز می شود که مسابقه های فردا در تعیین قهرمان لیگ برتر بسیار تأثیرگذار است، در مهم ترین بازی فردا گیتی پسند 43 امتیازی به مصاف ماهان تندیس 5 جدولی می رود.

مسابقه فردا برای گیتی پسند بسیار مهم است چرا که در صورت پیروزی برابر تیم قم و نتیجه نگرفتن تأسیسات برابر فرش آرا مشهد می تواند صدر جدول را بازپس بگیرد.

هر دو تیم مصاف هقته گذشته خود برابر رقیبان تساوی کردند و ازهمین رو پیروزی در این مسابقه برایشان خیلی مهم است.

محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی پسند با بیان اینکه مصاف برابر ماهان تندیس قم بسیار مهم است، تصریح‌کرد: گیتی‌پسند در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و مصدومی نداریم، اما در کل لیگ امسال بسیار سخت بود به‌گونه‌ای که یک تیم برای قهرمانی، تیم دیگر برای نرفتن به دسته پایین‌تر و دیگر تیم‌ها برای حفظ اعتبار تیمشان بازی می‌کنند که نمی‌توان برد و باخت در هیچ مسابقه‌ای را از پیش تعیین کرد.

وی ا بیان این که تمام تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم، خاطرنشان‌کرد: امتیازات لیگ به ‌گونه‌ای است که در پایان شاید در رتبه چهارم قرار بگیریم، اما مایوس نمی‌شویم و هر کاری برای قهرمانی انجام خواهیم داد.

بازی رفت این دو تیم با تساوی 3 بر3 به پایان رسید اما این مسابقه با حساسیتی که دارد، می تواند تعین کننده قهرمان لیگ باشد.

گیتی پسند اصفهان در صورت کسب نتیجه در اصفهان می‌تواند جایگاه تیم‌ تاسیسات دریایی را در صدر جدول تهدید کند و خود را به این تیم نزدیک‌تر کند اما آن‌ها اگر در اصفهان برابر ماهان تندیس پیروز نشوند، قهرمانی را به تیم تاسیسات دریایی هدیه کرده‌اند.

ماهان تندیس در صورتی که در اصفهان پیروز میدان باشد آن‌گاه می‌تواند به بازگشت به جمع تیم‌های بر‌تر امیدوار شود گرچه ماهان برای حضور در جمع 3 تیم بر‌تر کار دشواری دارد و رقابت سنگینی در نیمه بالایی جدول در جریان است.

تیم‌های ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان از ساعت 16 روز جمعه 8 اسفند در اورزشگاه مخابرات صفهان به مصاف هم می روند.

برنامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر فوتسال

جمعه8 اسفند

گیتی‌پسند - ماهان تندیس ساعت16

مس سونگون - میثاق تهران ساعت16

فرش آرا - تاسیسات دریایی ساعت16

حفاری - فردوسی مشهد ساعت16

شهرداری ساوه - شهروند ساری ساعت16

مقاومت البرز - پایا سازه ساعت16

دبیری تبریز - منصوری قرچک ساعت16

جدول رده‌بندی تا پایان هفته بیست و سوم

1. تاسیسات دریایی تهران 44 امتیاز

2. گیتی‌پسند اصفهان 43 امتیاز

3. مس سونگون 39 امتیاز

4. حفاری خوزستان 38 امتیاز

5. ماهان تندیس قم 38 امتیاز

6. منصوری قرچک 34 امتیاز

7. دبیری تبریز 34 امتیاز

8. فرش آرای مشهد 30 امتیاز

9. میثاق تهران 29 امتیاز

10. فردوسی مشهد 28 امتیاز

11. شهروند ساری 25 امتیاز

12. مقاومت البرز 23 امتیاز

13. پایاسازه 19 امتیاز

14. شهرداری ساوه 18امتیاز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار