تابناک: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: عمده طرح هایی که در هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد مربوط به راه، مخابرات، بهداشت و درمان، آب و انرژی است.
کد خبر: ۸۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 26 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدعلی طرفه امروز (چهارشنبه) در آیین معارفه شهردار گلپایگان اظهار کرد: در هفته دولت، استان اصفهان شاهد افتتاح هزار و 290 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ريال است.

وی ادامه داد: عمده این طرح‌ها مربوط به راه، مخابرات، بهداشت و درمان، آب و انرژی است که امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها خدمات‌رسانی به مردم تسهیل شود.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: 30 درصد اعتباراتی که برای این پروژه‌ها تامین شده است از طریق اعتبارات عمرانی و 60 درصد آن از بخش خصوصی و تعاونی‌ها است و مابقی نیز در قالب فعالیت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

طرفه با بیان اینکه در این ایام 92 پروژه در استان کلنگ زنی خواهد شد، افزود: در شهرستان گلپایگان نیز تامین آب شرب گلپایگان در دست اجرا است.

وی در رابطه با شهردار جدید گلپایگان یادآورشد: من روحیه خوبی را در شهردار جدید شهر گلپایگان دیده‌ام و اطمینان دارم با تلاش‌های خود دوره‌ای بهتر از قبل را درگلپایگان رقم زنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :