واشیانی‌پور:
تابناک: سخنگوی شورای شهر اصفهان با اشاره به طرح نیاز سنجی در راستای راه اندازی مراکز تخصصی بانوان گفت:‌ بودجه موردنیاز برای دو بانوکده در اصفهان تخصیص یافته و سال آینده این طرح اجرایی میشود.
کد خبر: ۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر،‌ ندا واشیانی پور شامگاه چهارشنبه در مجمع مشورتی بانوان شورا‌‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی زنان با همکاری شورای اسلامی و شهرداری اصفهان اظهار داشت:‌ این طرح در فرهنگسراها و مراکز تخصصی بانوان در بخش آموزشی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه بخش اشتغال بانوان زنان بدسرپرست و یا سرپرست خانوار شهر اصفهان در باغ‌های بانوان در حال اجرا شدن است‌،‌ ابراز داشت: بخش کار آفرینی این طرح نیز در بخش‌های مختلف شهر اصفهان در حال اجرا شدن و نتایج خوبی را داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت ۵ باغ بانوان در سطح شهر اصفهان بیان داشت: البته باید توجه داشته باشیم که عملکرد باغ‌های بانوان شهر اصفهان علی رغم ظرفیت خوبی که دارند در حال حاضر و با توجه به توسعه شهر اصفهان در سال‌های گذشته پاسخگوی نیاز خانم‌های اصفهان نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح نیاز سنجی صورت گرفته در سطح شهر اصفهان در راستای راه اندازی مراکز تخصصی بانوان در سطح شهر ابراز داشت:‌در این راستا بودجه مورد نیاز برای تملک و راه اندازی دو بانوکده در شهر اصفهان تخصیص یافته و سال آینده این طرح اجرایی خواهد شد.

در این جلسه آئین نامه‌ای برای ملزم ساختن شهرداری‌ها برای همکاری در اجرای طرح توانمندسازی زنان بد سرپرست و بی سرپرست خانوار در سطح شهرها و روستاها و کمک به جانمایی برای محلی برای فعالیت این قشر از جامعه با همکاری سرمایه گذاران به بحث گذاشته شد که با تصویب این مجمع و با توجه به نیاز سنجی و بومی سازی این طرح در شهرهای مختلف اجرایی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار