غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده پاسخگویی به شکایات و اعتراض همشهریان است و عاملان ساخت و ساز‌های غیر مجاز توسط گشت‌های شهرداری مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۲۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 05 February 2020

چند روز گذشته پیام هایی از اعتراض همشهریان مبنی بر سر صدای ناشی از ساخت و ساز در ساعات نامناسبی از شبانه روز که باعث سلب آرامش مردم میشد،به خبرگزاری تابناک ارسال شد که جهت پیگیری مشکل با مسئولین شهرداری تماسی گرفته شدکه در این رابطه غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ساخت و سازهای مجاز از مدیران مناطق شهرداری مجوز های لازم را دریافت می کنند و مرجع نهایی در اعلام صحت و سقم مجاز یا غیرمجاز بودن آن مدیران مناطق هشت گانه هستند.

وی خاطر نشان کرد:ساختمانی که با مجوز شروع به ساخت و ساز می کند دارای ناظرنظام مهندسی است و مطابق با برنامه و نظم خاصی فعالیت می کنند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه افزود:شهرداری گشت هایی به صورت 24 ساعته برای پیگیری این امر در سطح شهر دارد اما مواردی از ساخت و سازهای غیرمجاز در کوچه ها یا حواشی شهر وجود دارد که از دید مامورین شهرداری پنهان می ماند.

شهبازی در پایان گفت:همشهریان در صورت مشاهده هر گونه ساخت و سازهای غیر مجاز می توانند با سامانه 137 تماس حاصل کنند و مراتب اعتراض خود را بیان کنند.


این مسئول تصریح کرد: شماره تلفن ثابت دیگری متعلق به اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری وجود دارد همشهریان همچنین می توانند در صورت نیاز با این شماره ها (13_08338225711) تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار