مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از صادرات بیش از ۱.۷ میلیارد دلار کالا از مرزهای استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 30 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،خلیل حیدری اظهار داشت: در ۱۰ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۹۵۲ هزارو ۹۴۶ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۳۲۲ تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۲۴ درصد و از حیث وزن ۳ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: ۹۸۰ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۳۱۳ دلار با وزن ۲ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۳۱۴ تن از کالاهای فوق در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۸ درصد و از حیث وزن ۲۰ درصد کاهش داشته است.

این مسئول ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت ۸۱۷ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۳۳ دلار کالا با وزن ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۸ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن ۳۳ درصد افزایش و از حیث ارزش ۱۹ درصد کاهش داشته است.

حیدری مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۸ از گمرکات استان را ۷۹۸ نوع کالا عنوان کرد و بیان داشت: در این مدت در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۰ کشور صادرات قطعی انجام شده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار