در سال گذشته صورت گرفت؛
دسترسی آسان و مناسب اقشار مختلف جامعه به ویژه بیماران خاص به خدمات باکیفیت بهداشت و درمان یکی از دغدغه‌های جدی و دارای اولویت در سال گذشته در کرمانشاه بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 16 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، در راستای پیگیری دسترسی آسان و مناسب اقشار مختلف جامعه به ویژه بیماران خاص به خدمات باکیفیت بهداشت و درمان یکی مجموعه مدیریتی استان و دانشگاه علوم پزشکی با پیگیری‌های مداوم در سال ۱۴۰۲ توانست، خدمات امیدبخشی را در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه رقم بزند.

از جمله کارهای مهم صورت گرفته در سال ۱۴۰۲می‌توان به افتتاح مرکز پت‌اسکن با اعتبار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال (تنها مرکز غرب کشور با توان تشخیص دقیق و بررسی انواع سرطان)، بهره برداری از اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال و بهره برداری از اولین مگا I.C.U غرب کشور در بیمارستان فارابی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

همچنین افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، احداث ۲۱ خانه بهداشت، پایگاه سلامت، پانسیون پزشک و مرکز جامع سلامت و کسب رتبه یک کشوری در بیشترین ارجاعات به مقالات هیات علمی استان از جمله اقدامات سال گذشته بود.

لازم به ذکر است، افتتاح مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی، یک هزار عمل I.V.F برای زوج‌های نابارور و صد عمل فوق تخصصی و احداث و بهسازی یازده هزار متر مربع مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی، موفق‌ترین برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در کشور و تکمیل بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) و رساندن پروژه به مراحل پایانی از دستاوردهای سال گذشته در استان کرمانشاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار