مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس:
تابناک: مدیر نمایشگاههای دولتی پاریس گفت: شرکتهای خارجی برای سرمایه گذاری در ایران منتظرند تا توافق هسته ای ایران و غرب بصورت رسمی اعلام و عملی شود.
کد خبر: ۸۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 23 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان، « کاترین فش ریتر » در دیدار با رئیس شرکت نمایشگاههای اصفهان تاکید کرد: با توافقات سیاسی انجام شده میان ایران و غرب، شرکت های خارجی برای حضور و سرمایه گذاری در ایران بسیار راغب هستند.

وی افزود: اصفهان این زمینه و ظرفیت را دارد که با حضور شرکتهای خارجی به شهر اول ایران در زمینه فعالیت های اقتصادی تبدیل شود و حتی در این زمینه از تهران پیشی بگیرد.

مدیر نمایشگاه های دولتی پاریس با بیان اینکه تاکنون 17 بار به ایران و بارها به اصفهان سفر کرده است، ادامه داد: در این سفرها متوجه ظرفیت هایی از شهر اصفهان شده ام که یقین دارم می تواند شهر اول ایران در جذب سرمایه گذاران خارجی پس از برداشته شدن تحریم ها باشد.

وی تصریح کرد: اما برخی زیرساختهای اصفهان مانند هتل و امکانات گردشگری آنچنان که باید فراهم نیست.

مدیر نمایشگاههای دولتی پاریس همچنین از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان بازدید و با اشاره به اینکه این پروژه از زیرساختهای جذب سرمایه گذاری خواهد بود، تاکید کرد: اصفهان به چنین پروژه ای نیاز داشت.

پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در زمینی به مساحت 45 هکتار در شرق این شهر اجرا خواهد شد.
نمایشگاه فعلی اصفهان در محل پل شهرستان برپا می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار