شهردار اصفهان:
تابناک: شهردار اصفهان گفت: نخستین همایش «سرمایه‌گذاری در دوران پساتحریم» آبان ماه امسال در اصفهان با هدف و رویکردهای تخصصی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 23 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی جمالی‌نژاد ، با اشاره به برگزاری نخستین همایش سرمایه‌گذاری در دوران پساتحریم در اصفهان اظهار داشت: این همایش آبان ماه در اصفهان با هدف و رویکردهای تخصصی برگزار می‌شود و برنامه‌های بسیاری در این زمینه در دستور کار است.

وی درباره جزئیات برگزاری همایش افزود: این همایش در شهرداری کلان‌شهرهایی برگزار می‌شود که یا در دوران تحریم بوده و یا آن را سپری کرده‌اند.

شهردار اصفهان بیان کرد: در این همایش رویکرد اصلی بر این اساس است که تمامی ظرفیت‌ها برای سرمایه‌گذاری شناسایی شود و در عین حال زیرساخت‌ها گردشگری و سایر سرمایه‌گذاری‌ها‌ در راستای توسعه خدمات شهری انجام شود.

وی با اشاره به حضور شهرهای خواهرخوانده‌های اصفهان در این همایش گفت: در‌صدد هستیم که از خواهرخوانده‌ها اصفهان نیز برای حضور در همایش دعوت کنیم زیرا آن‌ها با حضور در اصفهان می‎توانند ظرفیت‌های نصف‌جهان را در راستای شناسایی راه‌‌های سرمایه‌گذاری ‌ایجاد کنند.

جمالی‌نژاد اظهار داشت: در این همایش سفیران جمهوری اسلامی ایران نیز حضور دارند و این موضوع سبب می‌شود خروجی برنامه را در سایر کشورها اجرایی کرده و تأثیرات آن را به منصه ظهور رسانند.

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت‌ها را به درستی شناسایی کنیم در این همایش خروجی‌های خوبی دریافت می‌کنیم، گفت: در نخستین قدم شناسایی ظرفیت‌ها اصفهان در راستای سرمایه‌گذاری است و اگر این مرحله را به درستی انجام دهیم، موفق می‌شویم.

شهردار اصفهان درباره تأثیرات برگزاری این همایش در اصفهان بیان کرد: این همایش به گردشگری اصفهان کمک شایانی می‌کند و سبب درآمدزایی در این کلان‌شهر از طریق این صنعت می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار