داوطلب اصولگرای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه بویراحمد و دنابه انتشار یک بیانیه از طرف وی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۱۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 31 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، داوطلب اصولگرای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه بویراحمد و دنابه انتشار یک بیانیه از طرف وی واکنش نشان داد.
بنابر این گزارش شکرالله امامی با انتشار تکذیبیه ای نوشته است:

اولا بنده درحال حاضر هیچگونه بیانیه ای دال برتایید و یا رد خروجی نداده ام و این مطلب برگرفته از مصاحبه اولیه بنده در زمان ثبت نام در فرمانداری است.
ثانیا بنده به جهت احترام خاصی که نسب به برادر مکتبی و ارزشی ام جناب دکتر هدایت خواه دوستان انقلابی و دلسوز جریان دارم موضع مخالف ایشون نخواهم گرفت و به رای و نظر شورا احترام می گذارم .
ثالثا گرچه بنده گله مندی از نحوه روند دارم دلیل برنقض و مخالفت با این روند نیست به هرحال هم نقد دارم و هم گله مندی نه از باب منافع شخصی خودم بلکه معتقدم باید در تصمیمات مهم اجتماعی و سیاسی به آهنگ غالب جامعه توجه داشت نه تصمیمات عده ای محد‌ود و احترام افراد در هر رده و جایگاه تکریم مقام کرامت انسانی است رعایت حریم مومن احترام حریم الهی است و لازم است دررفتارسیاسی و تصمیمات به این اصل توجه شود و صداقت را برفضای فعالیت سیاسی حاکم کنیم .
رابعا بنده نسبت به همه بزرگوارانی که دراین عرصه حضوردارند ازهمه جریانات وشخصیتها وطوایف وقبایل مختلف احترام وافرداشته و همه بزرگواران را به رعایت اخلاق انتخابی و تکریم و تعظیم احساسات و خواست مردم واحترام به حریم انسانیت وانصاف توصیه می کنم و تقاضامندم برای رتق وفتق دو روزه دنیا آخرتمان را خراب نکنیم. انالله واناالیه راجعون 
درپایان ضمن تکریم وتعظیم همه بزرگوارانی که درعرصه انتخابات حضوردارند هرنوع موضع گیری وبیانیه ازجانب اینجانب را تکذیب نموده و پایبندی خویش‌ را به جریان انقلابی و دوستان انقلابی ام اعلام میدارم وامیدوارم باتلاش دوستان شاهد موفقیت جریان انقلابی در راستای خدمت به مردم و عملی نمودن بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری دردهه پنجم انقلاب اسلامی باشیم .
والعاقبه اللمتقین  
اللهم اجعل عواقب امورناخیرا
سید شکرالله امامی
تکذیب بیانیه ادعایی منتسب به داوطلب اصولگرای بویراحمد و دنا

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد امامی این تکذیبیه را در مورد انتشار بیانیه ای با عنوان "پیام شکرالله امامی خطاب به بزرگان اصولگرایی" که عنوان شده از طرف وی است صادر کرده است.
در این بیانیه ادعایی آمده بود :
"من همین‌جا اعلام می‌کنم به رسانه‌ها:
به *بزرگان اصولگرایی* اعلام کنید که دوران شما تمام شده است. مردم دیگر تابع شما نیستند. شما آدم‌هایی هستید که در لاک خودتان خفته‌اید، تصمیمات نابجایی می‌گیرید و امروز جریان ما را به جایی رسانده‌اید که عدم صداقت‌ها و برنامه‌ریزی‌های غلط باعث شده که متاسفانه جریان اصولگرایی دچار سردرگمی شود.
این ناشی از این است که جریان اصولگرایی در حوزه‌ی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دچار نوعی عدم صداقت، نوعی عدم اعتماد و انفعال شده است که من این را یک خطر جدی برای یک جریان سیاسی می‌دانم که ادعای اصالت برنامه‌ریزی و تشکیلاتی دارد.
دلیل عمده‌ای که آقای هدایت‌خواه حوزه‌ی بویراحمد و دنا را ترک کردند، ناشی از نوع برخورد *بزرگان اصولگرایی* در شهرستان‌های بویراحمد و دنا است".
برچسب ها: شکرالله امامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار