رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: از زمان تأسیس مرکز قلب در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، یک‌هزار و ۴۷۹ عمل آنژیوگرافی در این مرکز انجام‌شده است.
کد خبر: ۸۰۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 30 December 2019

 ۱۵۰۰ عمل آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انجام شد 

به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن ضمن بیان اینکه اولین مورد عمل آنژیوگرافی در مرکز آنژیوگرافی آنژیوپلاستی شاهرود یک سال پیش در چنین روزهایی انجام شد، بیان کرد: در یک سال اخیر یک هزار و ۴۷۹ مورد عمل آنژیوگرافی در شهرستان شاهرود انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه ۶۰۰ مورد عمل آنژیوپلاستی (استنت گذاری) قلب نیز در مرکز آنژیوگرافی شاهرود انجام‌شده است، افزود: در این مدت شاهد انجام ۵۲ مورد عمل پی سی آی و تعبیه ۲۰ مورد پیس و ۳۰ مورد عمل فلوروسکوپی بوده‌ایم که به دست توانمند متخصصان بومی انجام‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در یک سال اخیر در مرکز آنژیوگرافی شاهرود ۱۰ مورد عمل پریکار دیوسنتز (تخلیه مایع دور قلب) انجام‌شده است، تأکید کرد: با اجرای این عمل‌ها از اعزام ماهانه ۱۵۰ بیمار به مراکز قلب تهران جلوگیری شده است.

چمن بابیان اینکه سابقاً مردم شاهرود و میامی و شهرهای اطراف مانند بسطام، بی ارجمند، رویان و … باید برای انجام این عمل‌ها به شهرهای دیگر مانند تهران و مشهد می‌رفتند، بیان کرد: امروز این عمل‌ها در شاهرود با موفقیت انجام می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار