دبیر انجمن صنعت نساجی اصفهان گفت: خدمتگذاری به صنعت نساجی تحت عنوان میز نساجی به این استان محول شد که قرار است مشکلات اقتصادی و بازرگانی این صنعت در آن برطرف شود.
کد خبر: ۸۰۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 28 December 2019

مظفر چلمقانی با بیان این که اصفهان بزرگترین قطب نساجی کشور با 2 هزار و ۳۰۰ واحد نساجی است، خاطرنشان کرد: یکی از محاسن صنعت نساجی این بوده که از حلقه اول پالایشگاه، پتروشیمی، پلی اکریل، کارخانه‌های الیاف، نخ و چاپ در اصفهان تولید می‌شود.

وی بیان کرد: در کشور حدود هشت هزار واحد نساجی علاوه بر ۶ هزار کارگاه دیگر وجود دارد که دست‌کم ۱۳۰ هزار نفر در این صنعت اشتغال دارند.

وی ادامه داد: به همین دلیل خدمتگذاری به صنعت نساجی تحت عنوان میز نساجی به اصفهان محول شده و قرار است در این میز مشکلات اقتصادی و بازرگانی این صنعت برطرف شود. 

چلمقانی تصریح کرد: از سال ۹۶ تاکنون حدود ۱۷ جلسه و چهار گروه تخصصی در راستای میز توسعه صنعت نساجی تشکیل شده است.

وی گفت: بعد از برگزاری نمایشگاه با هماهنگی دبیر انجمن صنایع نساجی کشور جلسه بعدی در تهران انجام خواهد شد تا مصوبات برای کشور اجرا شود.

دبیر انجمن صنعت نساجی اصفهان اظهارداشت: خوشبختانه حضور متخصصان صنعت نساجی در نمایشگاه امسال پررنگ بود و از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، یزد و مرکزی در این نمایشگاه حضور یافتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :