فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم افزایش بصیرت در کارکنان نیروی انتظامی گفت: هرقدر بصیرتمان را افزایش دهیم، خود را مقابل دشمن بیمه کرده‌ایم.
کد خبر: ۷۹۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 09 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرتی کارکنان انتظامی استان، اظهار کرد: آنچه که رهبر فرزانه انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری از کارکنان نیروهای مسلح و همچنین اقشار مختلف مردم مطالبه دارند، حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان و بصیرت افزایی است.

وی افزود: داشتن بصیرت در هر مقطعی از تاریخ ممکن است به کار آدمی آمده و وی را از بسیاری حوادث و گزندها که او را در مسیر دوراهی قرار می‌دهد حفظ کرده و راه درست را به وی نشان دهد.

جاویدان نمونه بارز اهمیت بصیرت داشتن را در حوادث سال 88 و فتنه ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب و فریب خوردگان داخلی عنوان کرد و گفت: در آن روزهای پرآشوب، این بصیرت افراد بود که به کار می‌آمد تا بتوانند راه درست را از بیراهه تشخیص داده و به دامان دشمن نیفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در دوران فتنه سال 88، بسیاری از خواص به خاطر نداشتن بصیرت قدم در راهی گذاشتند که سرانجام آن گرفتار شدن در دام دشمن و افتادن از چشم ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی بود و حاصلی جز حسرت و پشیمانی برایشان به همراه نداشت.

وی گفت: اگر امروز می‌بینیم که رهبر فرزانه انقلاب بارها روی کلمه بصیرت تاکید می‌کنند به دلیل اهمیت آن است، موضوعی که اهمیت آن نزد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح بیش از سایر ارگان‌ها است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فعالیت چندهزار شبکه ماهواره‌ای و تلویزیونی علیه جمهوری اسلامی به عنوان بیرق‌دار مبارزه با ظلم و ستم در جهان، گفت: هر قدر بصیرت خود را افزایش دهیم، در واقع خود را مقابل هجمه‌های همه جانبه دشمنان بیمه کرده‌ایم.

جاویدان با ابراز خرسندی از برگزاری دوره‌های بصیرتی در سطح عموم کارکنان انتظامی، گفت: این دوره‌ها در گذشته تنها ویژه فرماندهان و مدیران ارشد نیروی انتظامی بود که در سال‌های اخیر امکان حضور بیشتر کارکنان در آن فراهم شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا کارکنان انتظامی استان کرمانشاه بتوانند تجربیات مفیدی از دوره‌های بصیرتی برگزار شده کسب کرده و آنها را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گیرند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار