عضو هیئت مدیره بیمارستان عیسی بن مریم (ع)
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان عیسی بن مریم با اشاره به اینکه میانگین افسردگی در بین مردم اصفهان بیش از سایر شهرها است و نیاز به افزایش نشاط اجتماعی است، گفت: بدنبال تشکیل خیریه ای در این بیمارستان بدنبال شناسایی مبتلایان به فقر عاطفی هستیم که مورد حمایت خیران سلامت قرار می گیرند
کد خبر: ۷۹۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 02 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، رسول یاحی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خیریه بیمارستان عیسی بن مریم اساس کار خود را بر محوریت پیشگیری قرار داده است و از این منظر بدنبال رفع زمینه های ابتلا به بیماری است .

وی با اشاره به اینکه خیریه ای با حضور افرادی که در این بیمارستان متولد شدند، راه اندازی کردیم که هر کسی در توان خود برای توسعه بیمارستان اقدام کنند، گفت: بر اساس آمار 200 هزار نفر در این بیمارستان متولد شدند که  700 نفر از آنها را تاکنون شناسایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این خیریه شناسایی مبتلایان به فقر عاطفی و قرار گرفتن تحت حمایت و پوشش این خیریه است، ادامه داد: بدنبال این هستیم افرادی که از نظر سرمایه غنی و ثروتمند هستند اما از نظر عاطفی مشکل دارند را شناسایی و با ایجاد کمیته گردشگری از آنها حمایت کنیم.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان عیسی بن مریم با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی یک موضوعی است که در کشور در حال شکل گیری است، افزود: با توجه به نام این بیمارستان به خوبی می توانیم در عرصه بین المللی از کمک دیگر کشورها استفاده کنیم و با توجه به اینکه بخشی از متولد شدگان در این بیمارستان از اقلیت های مذهبی هستند بنابراین در توسعه روابط بین المللی بیمارستان به خوبی می توانند مثمر ثمر باشند .

 

ویزیت 18 هزار نفر به صورت سرپایی در بیمارستان عیسی بن مریم

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) گفت: ماهانه بالغ بر 18 هزار نفر در بیمارستان عیسی بن مریم ویزیت سرپایی و  140 مورد بستری میشوند.

 سید امین رضا طباطبایی در این نشست اظهار داشت: بیماران در بخش درمان، تشخیصی و زایشگاه و کلینیک تخصصی پذیرش میشود.

وی با بیان اینکه در هر ماه حدود 748 عمل جراحی که 200 مورد از عمل ها، زایمان است در بیمارستان عیسی بن مریم صورت می گیرد، گفت: 70 درصد زایمان های انجام شده در بیمارستان طبیعی است و بالغ بر 30 درصد زایمان ها سزارین است .

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) از طرح توسعه این بیمارستان گفت و افزود: بخش های تاریخی و قدیمی بیمارستان مرمت و حفظ میشود و بخش های دیگری نوسازی میشود.

وی با اشاره به اینکه بدنبال توسعه کیفی بیمارستان هستیم، ادامه داد:  نبود سی تی اسکن یک نقیصه برای بیمارستان محسوب میشد که دستگاه پیشرفته سی تی اسکن خریداری شد که دارای 16 اسلاید است و توانستیم اتاق عمل بیمارستان را با تجهیزات خوبی مجهز کنیم .

طباطبایی با اشاره به اینکه تخصیص ام آر آی برای بیمارستان در راستای نقشه راه سلامت استان صورت گرفت، ادامه داد: در برنامه توسعه بیمارستان مقرر شد که در عرض 4 هزار و 500 متر و زیر بنای 26 هزار متر مربع  بیمارستان را در 5 طبقه توسعه دهیم .

وی با اعلام اینکه بدنبال ارائه پک های گردشگری سلامت  در بیمارستان عیسی مریم هستیم و گام هایی در این راستا برداشته شده است، گفت: اصفهان در حوزه گردشگری سلامت بسیار از شیراز عقب است.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) با اعلام اینکه بیشتر مراجعه کنندگان به این بیمارستان برای دریافت خدمات ارتوپدی و زایمان است که در این بیمارستان در حال حاضر توان افزایش ساعات کاری ارتوپدی و افزایش تعداد متخصصین ارتوپدی را نداریم، گفت: در حال حاضر 16 ارتوپد در بیمارستان است.

وی گفت: در برنامه توسعه بیمارستان عیسی بن مریم(ع) 280 تخت بیمارستان پیش بینی شده است و هم اکنون 140 تخت فعال داریم.

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) در پاسخ به این سوال خبرنگار تابناک که چند درصد از تخت های بیمارستان برای درمان بیماران اعصاب و روان اختصاص یافته است، گفت: در حال حاضر سه روانپزشک برای درمان بیماران اعصاب و روان در بیمارستان مستقر هستند که در صورت مراجعه بیماران محدودیتی برای بستری این بیماران نداریم .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار