تابناک: برخلاف گفته این مقام مسئول، علاوه بر گلایه های مردم اصفهان از خدمات شرکت مخابرات و سرعت پایین اینترنت و قطعی های مکرر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درست به دلیل عدم کیفیت و ناراضی بودن مشتریان از مخابرات اصفهان این تصمیم را اجرایی کرده بود .
کد خبر: ۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 18 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حدود یک ماه پیش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار اطلاعیه‌ای از منع فروش اینترنت مخابرات به دلیل بی کیفیتی و نبود پهنای باند لازم در اصفهان خبر داد، خبری که شاید در ابتدا بسیاری از کابران و مشترکان ای دی اس ال مخابرات اصفهان را خوشحال کرد اما گویی گوش مسئولان مخابرات استان به این اولتیماتوم بدهکار نبود و همچون گذشته به ادامه فروش سرویس های اینترتی خود ادامه دادند.

جدای از این موضوع، چند روز پیش معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان انتقادهای وارد به شرکت مخابرات در زمینه سرعت اینترنت و نارضایتی بیشتر مشترکان از سریع تمام شدن شارژ نت را نپذیرفت و گفت: مخاطبان مدنظر شما چه افرادی هستند، ما ۴۰۰ هزار مشترک اینترنت داریم، اگر نظر شما در ارتباط با ناراضی بودن تعداد زیادی از آنها صحیح باشد حداقل باید ۱۰۰ هزار نفر ناراضی باشند بنابراین اعتقاد دارم که نمی توان به شکایت های مطرح شده افراد در شبکه های مجازی استناد کرد.

مشایخی اضافه کرد: از سویی ما سیستم صوتی ارتباط با مشتری را داریم که نظرات مردم را دریافت می کنیم و مردم تاکنون نمرات خوبی در زمینه سرویس‌های مختلف مخابرات مانند تلفن ثابت، همراه، اینترنت به ما داده اند.

برخلاف گفته این مقام مسئول، علاوه بر گلایه های مردم اصفهان از خدمات شرکت مخابرات و سرعت پایین اینترنت و قطعی های مکرر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درست به دلیل عدم کیفیت و ناراضی بودن مشتریان از مخابرات اصفهان این تصمیم را اجرایی کرده بود .

علاوه بر مشترکان اینترنت، شرکت های pap یا همان شرکت های خصوص ارائه دهنده اینترنت، نیز از رقابت نابرابر با مخابرات اصفهان گلایه دارند.

به گفته مشایخی مخابرات اصفهان 400 هزار مشترک ای دی اس ال دارد اما جذب این تعداد مشترک بیشتر به دلیل آنکه ناشی از خدمات با کیفیت مخابرات در ارائه اینترنت باشد به دلیل وجود خطوط فیبر نوری در اکثر نقاط استان است که همین مسئله باعث شده تنها شرکت مخابرات قادر به ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به متقاضیان باشد و نه هیچ شرکت خصوصی دیگری!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار