مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: به‌منظور افزایش ضریب امنیت در آرامستان‌ها، طرح جمع‌آوری متکدیان در آرامستان‌های قزوین اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 18 August 2015

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامرضا ابراهیمی عصر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین، با اشاره به این نکته که آرامستان‌های شهر قزوین باید به مکان امن برای همشهریان تبدیل شود، اظهار داشت: به‌منظور ساماندهی آرامستان‌های شهر قزوین برنامه‌های بسیاری تدوین شده که در این برنامه‌ها امنیت آرامستان‌های قزوین در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متکدیان در آرمستان‌ها قزوین مشکلات بسیاری برای شهروندان به‌وجود آورده‌اند، افزود: متاسفانه در گذشته حضور متکدیان در آرامستان‌های قزوین مشکلات بسیار زیادی برای همشهریان به وجود آورده است در همین راستا طرح‌ جمع‌آوری متکدیان از آرامستان‌های قزوین اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین با تاکید براینکه متکدیان آرامستان‌های قزوین جمع‌آوری می‌شود، عنوان کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به‌ویژه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان قزوین در این راستا مشارکت لازم را با سازمان آرامستان‌های قزوین داشته باشند تا بتوان فضای امن را برای همشهریان به وجو آورد.

وی از دیگر محورهای طرح جمع‌آوری متکدیان به جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و معتادانی که در آرامستان‌های قزوین تردد می‌کنند اشاره کرد و گفت: جمع آوری معتادان ‌و کارتن‌خواب‌ها از دیگر برنامه‌هایی بوده که سازمان آرامستان‌های قزوین به منظور آن برنامه‌ریزی‌هایی را با مشارکت دستگاه‌های زیربط اجرایی کرده است.

ابراهیمی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین می‌توان به افزایش سرانه فضای سبز آرامستان‌های قزوین و همچنین مناسب‌سازی آرامستان‌های قزوین برای تردد معلولان و افراد کم توان اشاره کرد، به همین منظور نیز برنامه‌هایی در آرامستان‌های قزوین اجرایی شده که ساماندهی کف‌سازی آرامستان بهشت حسینی از جمله آن‌ها است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار