استاندار قزوین گفت: در استان برنامه‌ریزی خواهیم کرد که شتاب در حمایت از دانش‌بنیان‌ها بیش از پیش باشد و منابعی برای این موضوع اختصاص پیدا خواهد کرد و این امر احتمالاً منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین استان و معاونت علمی ریاست جمهوری برای حمایت از فعالان دانش‌بنیان قزوین خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ 14 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار امروز ۲۵ اردیبهشت در بازدید معاونت علمی رئیس جمهوری از پارک علم و فناوری قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق ارزیابی وزارت کشور استان قزوین رتبه اول را در بین تمامی استان‌های فعال در توسعه اقتصاد دانش بنیان کسب کرده است و این امر اتفاق مهم و خوشایندی برای ما محسوب می‌شود.

وی افزود: طی بازدید امروز پروژه‌های دانش‌بنیان افتتاح شد و همچنین در استان برنامه‌ریزی خواهیم کرد که شتاب در حمایت از دانش‌بنیان‌ها بیش از پیش باشد و منابعی برای این موضوع اختصاص پیدا خواهد کرد و این امر احتمالاً منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین استان و معاونت علمی ریاست جمهوری برای حمایت از فعالین دانش‌بنیان قزوین خواهد شد.

استاندار قزوین بیان کرد: حمایت مجموعه مدیریتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فراهم کردن فضای رشد برای فعالیت‌های دانش‌بنیان منجر به کسب رتبه اول قزوین در این حوزه شده و امیدواریم این راه با قوت بیشتری ادامه داشته باشد تا بتوانیم این رتبه را حفظ کنیم.

اعلایی گفت: این سفر منجر به اختصاص یک سری از اختیارات و امکانات برای قزوین خواهد شد و طی این سفر صحبت‌هایی صورت گرفت که تفاهم نامه‌ای منعقد شود و استان متعهد می‌شود اموری را پیگیری کند تا شرکت‌های دانش‌بنیان قزوین بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار