"این بار ظریف دبه کرد"
تابناک: چند روز پیش افتخاری اعلام کرد که کمیته فنی با خسوس به توافق رسیده و دهم شهریور ( اول سپتامبر) که وی به ایران می آید قراردادش را تا پایان جام جهانی 2016 کلمبیا تمدید می کند.این خبر با واکنش های زیادی همراه بود، هر چند که با شرایط موجود، معترضان پیش از این خبر را پیش بینی می کردند!
کد خبر: ۷۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 17 August 2015
چند روز پیش افتخاری اعلام کرد که کمیته فنی با خسوس به توافق رسیده و دهم شهریور ( اول سپتامبر) که وی به ایران می آید قراردادش را تا پایان جام جهانی 2016 کلمبیا تمدید می کند.این خبر با واکنش های زیادی همراه بود، هر چند که با شرایط موجود، معترضان پیش از این خبر را پیش بینی می کردند!

داستان از جایی شروع شد که خسوس به ایمیل مسئولان تیم ملی جواب نداد و به نوعی از ادامه حضور در ایران و تمدید قرارداد با تیم ملی انصراف داد. پس از این مسئله، افتخاری به سراغ گزینه داخلی آمده بود و وحید شمسایی، بازیکن – مربی تیم تأسیسات دریایی که موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر شده بود را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد. البته افتخاری برای این مسئله یک شرط نیز گذاشت، قهرمانی تأسیسات دریایی و شمسایی در جام باشگاه های آسیا، مسئله که سبب شد شمسایی با تمام قوا برابر حریفان نه چندان آماده و قدرتمند آسیایی صف آرایی کند و تلاش کند با قهرمانی در این مسابقات به تیم ملی بازگردد.

دو مصاف نخست شمسایی برابر نماینده امارات و القادسیه کویت، در مرحله گروهی خط و نشانی محکمی بود برای همه حریفان، کسب نتیجه 8 بر 1 برابر نماینده امارات و 9 بر 1 برابر القادسیه سبب شد تأسیسات به عنوان تیم نخست از گروهش صعود کند و حریف مدافع عنوان قهرمانی، ناگویا ژاپن شود.

در روز مسابقه با ناگویا که به نوعی به عنوان مهم ترین بازی ایران و فینال زودرس این مسابقات از آن نام برده می شد، به یکباره ورق برگشت و خسوس که از ادامه حضور در ایران انصراف داده بود، در اصفهان دیده شد! اتفاقی که به نوعی خبر از اتفاقات و تغییرات اساسی در قول هایی که ارائه شده بود می داد. وحید شمسایی در رابطه با روز نخست حضور خسوس در اصفهان می گوید: من در هتل با مصطفی نظری (دروازه‌بان تیم تاسیسات) بگو بخند داشتیم که از محمود خوراکچی خبردار شدم، خسوس کاندلاس به ایران آمده و در سالن حضور دارد. وقتی نظری این خبر را شنید انگار که از فرق سر تا نوک پایش را آب جوش ریخته‌اند. تمرکز مصطفی به هم خورد و برای همین در مسابقه نیمه نهایی اخراج شد. واقعا در حق نظری اجحاف شد.

به هر شکلی بود، تأسیسات توانست ناگویا را ببرد و به نیمه نهایی صعود کند! پس از این پیروزی شمسایی و نظری به شدت از حضور خسوس گله کردند و تأکید داشتند عده ای نمی خواهند تأسیسات قهرمان شود! با این وجود افتخاری که حالا همه ظریف صدایش می کردند می گفت حضور خسوس چیز عجیب و خاصی نیست، حتی وی عنوان می کرد که خسوس به فکر ما است و برای اینکه بتواند حریفان ایران در آسیا را بشناسد برای تماشای این مسابقات به اصفهان آمده است.

صحبت های افتخاری به گونه ای بود که انگار واقعا قولش را فراموش کرده و به یاد ندارد قرار است در صورت قهرمانی تأسیسات، شمسایی سرمربی تیم ملی شود. افتخاری حتی تأکید داشت که گفته اگر قرار باشد گزینه داخلی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، شمسایی سرمربی تیم ملی می شود اگر خسوس باشد، هدایت تیم را به او می دهیم، بالأخره جام جهانی جای مربیان بزرگ است نه شمسایی که با دیدن خسوس در ورزشگاه به هم ریخته است.

با وجود تمام این صحبت ها و حاشیه ها، شمسایی و یارانش توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و قهرمان شوند اما خسوس با تیم ملی و افتخاری به توافق رسید و روز گذشته نیز ترابیان عنوان کرد کمیته فنی خسوس را تأیید کرده است. حالا باید منتظر نشست و دید پس از دبه کردن ظریف فوتسال ایران برای حضور دوباره شمسایی در تیم ملی، منتقدان و دلواپسان فوتسال ساکت می نشینند یا نه؟!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :