کد خبر: ۷۸۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 27 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خطیب موقت نماز جمعه یاسوج در خطبه های نماز امروز این شهر با تبریک ولادت امام محمد باقر و  هفته بزرگداشت دفاع مقدس گفت: ایثارگری‌ها وجان فشانی های رزمندگان اسلام در 8 سال دوران دفاع مقدس نماد تبلور الهی و گفتمان مقاومت در مقابل دشمن است.
حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک افزود:حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی در هشت سال دوران دفاع مقدس یکی از بهترین دستاورد‌های نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب بود.
امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: ۳۷ کشور با همراهی صدام با تمام تجهیزات با ایران جنگیدند و ملت ایران با تکیه بر توان داخلی ،جوانان انقلابی وتوکل بر خدا  در مقابل آنان ایستادگی کرد.
 حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با بیان اینکه عملیات شکست حصر آبادان از موفق ترین عملیاتهای ایران در دوران دفاع مقدس بود اضافه کرد: صدام  گفته بود در صورت پیروزی ایرانی ها در ازای آن کلید بصره را به آنها میدهم که در پایان نیز رزمندگان و جوانان غیور ایران پیروزمندانه آن عملیات را به پایان رساندند.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت:رهبر معظم انقلاب بر مذاکره نکردن با آمریکا تاکیدکرده و فرمودند"به کشور‌های اروپایی هم نباید اعتماد کرد چراکه اروپایی‌ها وابسته به آمریکا هستند و در ۱۱ بند تعهدات خود به ایران هم تاکنون اقدامی انجام نداده اند".
خطیب موقت شهر یاسوج اضافه کرد:اعتماد و تکیه بر نیروهای جوان به خصوص جوانان انقلابی و ارزشی و نیز مبارزه با فساد اقتصادی که البته تنها دراین زمیه قوه قضاییه مامور نیست وهمه باید تلاش کنند نیز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار