تابناک: فرماندار گلپایگان در آیین تودیع و معارفه بخشدار مركزی شهرستان ضمن تجلیل از خدمات هفت ساله خسرو نوبخت در این سمت، محمدرضا توسلی را به عنوان بخشدار مركزی شهرستان گلپایگان معرفی كرد.
کد خبر: ۷۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 17 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، امام جمعه گلپایگان عصر یكشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار مركزی شهرستان گلپایگان، با بیان اینكه منصب ها و مسئولیت ها تغییرپذیر هستند، اظهار داشت: در این راستا باید برای فردی كه منصب را ترك می كند، آرزوی سلامتی و برای شخصی كه عهده دار این مسئولیت می شود توفیق در راستای رشد و اعتلای امور محوله را خواستار باشیم.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی با تقدیر از خدمات هفت ساله خسرو نوبخت در سمت بخشدار مركزی شهرستان بیان كرد: بی شك همدلی و همراهی وی با مسئولان، دهیاران و شورای اسلامی روستاها موجب پیشرفت و تعالی در امور محوله بوده است.

وی افزود: با تغییر مدیریت ها و جابجایی آنها باید تحلیل هایی كه صورت می گیرد منطقی و نه قضاوت های آلوده به بعضی مسایل باشد؛ زیرا این آسیب و منكر در جامعه است.

اسماعیلی با اذعان به اینكه اعتقاد به این است كه خادم مردم هستیم، تصریح كرد: خادم نیاز به پهن كردن فرش قرمز نداشته و با جار و جنجال نباید در راستای تغییر مدیران در جامعه باعث تشویش اذهان شد.

وی با اشاره به اینكه بعضی افراد زودباور بوده و مطالب را وارونه می فهمند، افزود: نتیجه آسیب و ویروس مطالب جنجالی پیرامون تغییر مدیریت ها، بی اعتمادی در جامعه را سبب می شود.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینكه در جامعه امروز حزب ها و دیدگاه های مختلفی وجود دارد، تصریح كرد: وجود دیدگاه ها و نقطه نظرات گوناگون القای تخریب و تقابل را بین برخی به وجود می آورد و این در حالی است كه نباید اینگونه در جامعه برخورد شود؛ زیرا افراد خانواده نیز در بسیاری از مسایل دیدگاه مختلف داشته اما یكدیگر را تحمل می كنند.

وی افزود: در فضای آرام و محبت آمیز انسان به نتیجه می رسد نه در فضای ملتهب و اینها در مواردی است كه من عامل های اصلی آن را در شهرستان می شناسم اما با خویشتن داری نسبت به آنها برخورد دارم.

اسماعیلی ادامه داد: با دارا بودن نقطه نظرات گوناگون باید برای رشد و شكوفایی جامعه و شهرستان تلاش كنیم و نیاز نیست كه در برخی از موارد به لحاظ آرامش در جامعه واكنش نشان دهیم. لذا با تغییر مدیریت ها و رفتن مسئولی از انگ زدن به او خودداری و از نیروكشی در جامعه و ضایع كردن آن بپرهیزیم.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینكه مسئول خدمتگزار به مردم حتی اگر مخالف من باشد دستش را می بوسم، افزود: بدیهی است هر موافقی ممكن است دوست و هر مخالفی هم ممكن است دشمن نباشد، لذا مخالف ها را به عنوان دشمن به حساب نیاوریم و موافق ها را به عنوان دوست محسوب نكنیم.

وی در پایان یادآور شد: خسرو نوبخت به عنوان سرباز دفاع مقدس سالها در جبهه های حق علیه باطل بوده لذا لازم است از این نیروها در فرصت های دیگر استفاده كنیم.

در ادامه حسین فراست فرماندار گلپایگان با تقدیر از تلاش ها و خدمات چندین ساله خسرو نوبخت در سمت بخشدار مركزی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: با وجود سابقه دیرینه شهرستان گلپایگان در دارا بودن فرمانداری كه مربوط به سال ۱۲۸۵ شمسی بوده و قریب به ۱۱۰ سال از آن می گذرد و مسجد جامع ۱۰۰۰ ساله و ابنیه های تاریخی در گوشه و كنار شهرستان از جمله غرقاب كه مربوط به ۷۰۰۰ سال پیش است اما به لحاظ بسیاری از مسایل این شهرستان دچار عقب ماندگی است.

وی با بیان اینكه وحدت و رقابت سازنده باعث پیشرفت شهرستان می شود، افزود: تا مادامی كه به دنبال امور سیاسی بی محتوا باشیم، عقب ماندگی را در شهرستان خواهیم داشت.

فرماندار گلپایگان با اذعان به اینكه داشتن ایمان و معرفت لازمه پیشرفت در امور خواهد بود، تصریح كرد: برای رشد و تعالی شهرستان باید دست به دست هم داده تا از كارهای اصلی غافل نمانیم.

وی در پایان ضمن تجلیل از خدمات هفت ساله خسرو نوبخت در سمت بخشدار مركزی شهرستان، مهندس محمدرضا توسلی را به عنوان بخشدار جدید شهرستان گلپایگان معرفی كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار