تابناک: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، چشم انداز تخصیص اعتبارات در سال 94 در بخش مبارزه با مواد مخدر را مطلوب و مناسب تر دانست.
کد خبر: ۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱ 24 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، مصطفی هادی زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران فریدونشهر با اشاره به تخصیص اعتبارات خوب از سوی دولت در بخش مبارزه با مواد مخدر افزود: تلاش شده که این اعتبارات استانی شود و مدیریت استان بر توزیع آن بین دستگاههای مختلف نظارت داشته باشد.

وی اظهار کرد: اعتباراتی به دستگاه های حوزه فرهنگی و پیشگیری از جمله دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، بهزیستی و برخی دانشگاه ها ابلاغ شده است و این دستگاه ها موظفند ظرف مدت 15 روز سهم هر شهرستان از این اعتبار را اعلام کنند.

هادی زاده بااشاره به توجه ویژه استان بر مناطق کمتر برخوردار گفت: سیاست بر این است که شهرداری ها برای اجرای برنامه های فرهنگی و پیشگیری توانمندی خوبی داشته باشند.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در برنامه های این شورا و اینکه ضریب موفقیت طرح مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر با حضور مردم در صحنه چندین برابر افزایش خواهد یافت گفت: امیدواریم روزی شاهد رشد و توسعه بیشتر کشور در بخش فرهنگی و پیشگیری باشم.

وی همچنین سیاست مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را رویکرد اجتماعی دانست و گفت: رویکرد دولت با هدف مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر مخصوصا در بخش پیشگیری است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اهمیت موضوع ، از تشکیل جلسات مستمر و مرتب در استان و شهرستان ها خبر داد و گفت: در این زمینه فرمانداران ورود کرده اند.

وی افزود: با تشکیل جلسات در ادارات دولتی، سازمان های مردم نهاد، هیات امنای مساجد و هر کجا که تشکل مردمی هست بر حیاتی بودن موضوع تاکید شده تا با ایجاد حساسیت و آگاه سازی ، خانواده ها از ما مطالبه آموزش را داشته باشند.

هادی زاده، از تشکیل دو کمیته مستقل فرهنگی در ادارات کل آموزش و پرورش و تعاون ، کار و اموراجتماعی به ریاست مدیر کل دو دستگاه خبر داد و افزود: دانش آموزان، فرهنگیان و واحد های صنعتی مهمترین مخاطبان ما در بحث آموزش و کسب مهارت های زندگی و این حرکت فرهنگی هستند.

شهرستان فریدونشهر با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار