اندر احوالات هیئت بدمینتون
تابناک: چندی پیش بود، رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان به دلایل مختلف ( مشغله کاری، عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان و اختلافات فنی با اعضای مجمع) از سمت خود استعفا داد و پس از قبول استعفای وی، بلافاصله اداره کل زیبایی، مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را به عنوان سرپرست این رشته معرفی کرد.
کد خبر: ۷۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵ 17 August 2015

چندی پیش بود، رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان به دلایل مختلف ( مشغله کاری، عدم حمایت اداره کل ورزش و جوانان و اختلافات فنی با اعضای مجمع) از سمت خود استعفا داد و پس از قبول استعفای وی، بلافاصله اداره کل زیبایی، مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را به عنوان سرپرست این رشته معرفی کرد.

پس از این انتخاب گزینه های متعددی برای تصدی این رشته معرفی شدند که به نوعی گزینه اصلی پژمان رجائیان، دبیر هیئت و رئیس هیئت شهرستان بود. رجائیان در همان زمان در گفت وگویی درباره حضور در انتخابات هیئت بدمینتون گفته بود: در شرایط فعلی نمی توان در این باره دقیق صحبت کرد. من باید با بررسی شرایط و برنامه هیئت و اعضای مجمع همه جوانب را بسنجم و در آن زمان تصمیم بگیرم که در انتخابات حاضر می شوم یا نه!

وی ادامه داد: به هر حال اعضای مجمع و مربیان از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و از همین رو باید به آن ها توجه کرد و با جلب نظرات آن ها در راستای بهبود شرایط هیئت تلاش کرد.

پس از رفتن اسماعیلی، وی دلیل اصلی استعفایش را عدم حمایت اداره کل از هیئت عنوان کرده بود، وی تأکید داشت اداره کل او را نمی خواهد چون انتقاد می کند و از حمایت های این نهاد مسئول رضایت ندارد. موضوعی که شاید با سرپرست شدن زیبایی به نوعی تأیید شد. پس از این اتفاق، برخی از افراد نزدیک به مدیرکل تأکید داشتند که زیبایی گزینه اداره کل برای اداره هیئت بدمینتون است.

این صحبت ها خیلی هم خلاف واقع به نظر نمی رسید چرا که با حضور زیبایی در هیئت بدمینتون، نه تنها اختلافات و مشکلات رئیس سابق با اداره کل ورزش و جوانان برطرف می شد بلکه زیبایی به دلیل مشغله کاری در اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، اختیارات بیشتری را نسبت به اسماعیلی به اعضای مجمع می سپرد و این مسئله به معنای این بود که اختلافات رئیس سابق با اعضای مجمع نیز بر طرف می شود!

زیبایی پیش از این در گفت وگو با یکی از رسانه ها درباره حضور در هیئت بدمینتون تأکید کرده بود: با توجه به شرایط فعلی نمی توان تصمیم گیری کرد اما اگر بدانم که حضورم در هیئت بدمینتون می تواند کارساز باشد، در انتخابات شرکت می کنم.

البته باید تأکید کرد که حضور زیبایی خیلی هم آسان نیست چرا که وی به غیر از رجائیان رقبای دیگری نیز دارد.

پیش از این در برخی محافل سیاسی شنیده می شد که یکی از چهره های سیاسی – رسانه ای شهر، برای حضور در هیئت بدمینتون اعلام آمادگی کرده و قصد دارد که در انتخابات هیئت شرکت کند.

امیرحسین تاجمیرریاحی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :