کد خبر: ۷۶۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 31 July 2019
امام جمعه گچساران گفت: برای حل مشکلات جامعه اگر مسوولان تقوا داشته باشند و برای رضای خدا عدالت، پارتی بازی، قوم و خویشی نباشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، ظهر امروز نشست شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورا در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی با اشاره به 5 مرداد ماه  که سالگرد چهلمین سال اقامه نماز در کشور است، اظهار کرد:  هر هفته حدود 900 امام جمعه در سطح کشور آیین سیاسی عبادی نماز جمعه برگزار می‌کنند به نوعی که هر جمعه 900 تریبون سیاسی  برگزار می‌شود.
وی افزود:  برگزاری نماز جمعه  و ایراد خطبه توسط ائمه جماعت کشور به نوعی دشمنان این مملکت  را مایوس و ناکام کرده است.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه دیدار رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند  ائمه جمعه در مجالس و مفاهیم از تقوا صحبت داشته باشند و به سمت خودسازی و بندگی خدا  قدم بردارند  و این چنین زندگی خود را تنظیم کنیم.
حجازی با اشاره به بیانات امیرالمومنین (ع) که  فرصت‌ها را  غنیمت بشمارید، عنوان کرد: آیات و روایات زیادی از معصومین است که بیان دارند اگر می‌خواهید موفق باشید راه رسیدن به آن تقوا است.
وی با اشاره به اینکه اگر امنیت،  همدلی و هم زبانی ایجاد شود راه رسیدن به آن تقوا است، افزود:  در روایات بیان شده که در زمان امام عصر (عج) تقوا به جایی می‌رسد که زیباترین زن به هر جای دنیا برود گزندی به او نرسد.
حجازی ادامه داد:اگر انسان ها همه اهل تقوا باشند از آسمان و زمین برکت می بارد.
امام جمعه گچساران ادامه داد: برای حل مشکلات جامعه اگر مسوولان تقوا داشته باشند و برای رضای خدا عدالت، پارتی بازی،  قوم و خویشی نباشد مشکلات حل می‌شود.
حجازی در ادامه با اشاره به دیگر بیانات رهبری افزود: مقام معظم رهبری بیان دارند، اگر زمینه برایتان  فراهم شد زمینه اقامه نماز را فراهم کنید.
 وی با بیان اینکه امروزه در  بسیاری از نقاط عالم نماز برپا می‌شود، عنوان کرد: خداوند توفیق دهد که اهل تقوا باشیم و با تقوا به مردم این نظام خدمت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار